باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا

تاریخ: 09 آذر 1404

پیروزی والیبال بانوان سایپا مقابل نفت امیدیه در هفته اول لیگ برتر

در سالن زنده‌یاد محمدرضا یزدانی‌خرم سایپا تهران میزبان نفت امیدیه بود، سایپایی که در دوره گذشته لیگ برتر بدون شکست، جام قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد و امسال با هدایت نیلوفر رشیدی وارد مسابقات شد.

 

فاطمه نانگلی و اکرم ابوالقاسم ناظران فنی و داوری این دیدار هستند. همچنین قضاوت این مسابقه برعهده نرگس افشین و حوریه رضازاده به عنوان داوران اول و دوم بود.

تیم سایپا این دیدار با ترکیب زهرا صالحی، زهرا بخشی، فاطمه امینی، اسما وطن‌خواه، زهرا مغانی، زهرا رضایی و فاطمه منظوری شروع کرد.

نفت امیدیه نیز از ترکیب آیدا توکلی، کوثر زمانی، سما گلابی، زینب هاشمی، آتوسا خداوند، فرنازعلیاری و فاطمه قنواتی در ابتدای این مسابقه بهره برد.

در ست نخست این دیدار نارنجی پوشان سایپا ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند و در ست دوم نیز ۲۵ بر ۱۴ فاتح میدان شدند تا دو بر صفر در ست شماری پیش بیافتند.

مدافع عنوان قهرمانی در ست سوم هم ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسید تا استارت تماشاگر پسندی در این فصل از مسابقات داشته باشد.

در پایان این دیدار از اکرم ابوالقاسم پیشکسوت و ناظر داوری والیبال با حضور امیرحسین منظمی دبیرکل فدراسیون، بازیکنان و کادر فنی تیم‌های شرکت کننده و تماشاگران حاضر در سالن تشکر و قدردانی شد.

روتیتر