باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا

تاریخ: 15 دی 1404

صعود تیم نوجوانان والیبال بانوان سایپا به مرحله پلی آف لیگ پایتخت

 

 

استعدادهای جدید، جوان و خوش آتیه والیبال بانوان سایپا موفق به راهیابی به مرحله پلی آف لیگ برتر تهران شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ نارنجی‌پوشان نوجوان سایپا با پیروزی بر تیم های ستارگان صراف جنوب شرق و پرش تهران موفق به راهیابی مرحله پلی آف لیگ تهران شدند تا از بین ۳۲ تیم حاضر در این دیدارها جز تیم های راه یافته به مرحله یک شانزدهم لیگ شناخته شوند.

شاگردان خوش آتیه اعظم محمدی خواه در صورت موفقیت در این مرحله، شانس خود را برای حضور در مرحله یک هشتم امتحان خواهند کرد.

گفتنی است ؛ مسابقات پلی آف از پنجشنبه هفته آتی برگزار خواهد شد.

روتیتر