سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: با تمام وجود سعي مي‌کنيم که تراکتورسازي را ببريم چون دوست نداريم موقعيت‌مان به خطر بيفتد.

" />

علي دايي: روند خوب سايپا تداوم خواهد داشت

علي دايي: روند خوب سايپا تداوم خواهد داشت

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: با تمام وجود سعي مي‌کنيم که تراکتورسازي را ببريم چون دوست نداريم موقعيت‌مان به خطر بيفتد.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار برابر تراکتورسازي تبريز در هفته پنجم ليگ برتر اظهار داشت: فردا (سه‌شنبه) دوباره يک بازي سخت و حساس را پيش رو داريم. با توجه به نتايج اخيرمان، دوست نداريم موقعيت‌مان به خطر بيفتد. با تمام وجود سعي مي‌کنيم که بازي فردا را ببريم. براي تراکتورسازي و هوادارانش احترام زيادي قائلم. اين تيم به جز بازي با نفت، خيلي بدشانس بود و در هيچ‌کدام از بازي‌هايش لياقت باخت را نداشت.

وي افزود: به گل‌محمدي بابت تيمش تبريک مي‌گويم اما ما نياز به سه امتياز بازي داريم. تمام سعي و تلاش ما بر اين است که پيروز شويم. دو روز ريکاوري کرديم و روز يک‌شنبه يک تمرين خوب داشتيم. امروز هم يک تمرين داريم تا براي فردا آماده شويم.

سرمربي تيم سايپا درباره مدعي بودن تيمش براي قهرماني گفت: مطمئنا ما تمام سعي و تلاش خود را مي‌کنيم که روند فعلي‌مان شکسته نشود. ما از شروع تمرينات، به سختي کار کرديم. الان هم خوب کار مي‌کنيم و جزو تيم‌هايي هستيم که اگر اتفاق خاصي نيفتد حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهيم داشت.

وي درباره تعطيلي ليگ بيان کرد: نه تنها ما بلکه همه تيم‌ها روي دور افتاده‌اند و اين وقفه ليگ باعث مي‌شود از شرايط بازي خارج شويم ولي به خاطر شرايط تيم ملي بايد اين مساله را قبول کنيم. تيم ملي واجب‌تر از باشگاه‌ها است. تيم ملي بايد به نتايج خوبش ادامه دهد. ما بايد براي جام جهاني آماده شويم و همين دو بازي مي‌تواند بازي تدارکاتي براي تيم ملي باشد. اگر قرار به ضرر کردن باشد، براي همه است.

دايي در پاسخ به اين سوال که چرا مهاجمان تيمش فرصت‌هاي گلزني خوب را از دست مي‌دهند، اظهار کرد: ما فرصت‌هاي زيادي را از دست مي‌دهيم ولي مهاجمان من خيلي خوب کار کرده‌اند. تيم ما هفت، هشت گل زده و اين نشان دهنده اين است که کار هجومي را بلديم و موقعيت‌هاي خوبي ايجاد مي‌کنيم. ما باز هم به زمان نياز داريم و ان‌شاءالله باز هم کار مي‌کنيم. از همه بازيکنانم راضي‌ام. ما تلاش مي‌کنيم که بيشتر گل بزنيم.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.