سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: تراکتورسازي باهوش عمل و از اشتباهات ما استفاده کرد اما متأسفانه در ديداري که کمترين حق سايپا برد بود، توپ‌هاي توي به گل نرفت.

" />

دايي: تراکتورسازي، باهوش تر عمل کرد

دايي: تراکتورسازي، باهوش تر عمل کرد

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: تراکتورسازي باهوش عمل و از اشتباهات ما استفاده کرد اما متأسفانه در ديداري که کمترين حق سايپا برد بود، توپ‌هاي توي به گل نرفت.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي پس از ديدار سايپا و تراکتورسازي، اظهار داشت: فکر مي‌کنم باخت در اين ديدار حق ما نبود اما شرايط طوري رقم خورد که اين اتفاق افتاد. تراکتوري‌ها يک فرصت هم در نيمه اول نداشتند.

وي در ادامه افزود: بعد از اينکه برق رفت، تيم آنها توانست از فرصت استفاده کند. متأسفانه در ديداري که کمترين حق ما برد بود، باختيم. به تيم تراکتورسازي تبريک مي‌گويم. در اين بازي توپ‌هاي ما به گل نرفت، اما تراکتورسازي باهوش عمل و از اشتباهات ما استفاده کرد.

سرمربي تيم سايپا با بيان اينکه بازيکنانش پس از پيروزي مقابل استقلال مغرور شده بودند، يادآور شد: متأسفانه اين مسئله را دو روز است در تمرين به بچه‌ها مي‌گويم. در هتل، جلسه فني و همه‌جا گفتم که بايد تمرکزمان را بالا ببريم، اما نشد. مي‌دانستيم مقابل تراکتورسازي بازي سختي داريم. اين موضوع غرور را خيلي به بازيکنانم يادآوري کردم، اما روندي را که داشتند، نتوانستند ادامه بدهند.

دايي در مورد وقفه‌ 20 دقيقه‌اي که به‌خاطر قطعي برق در ورزشگاه پاس قوامين اتفاق افتاد، گفت: تراکتورسازي بعد از آن وقفه کار خاصي نکرد. در صحنه گل اول تراکتورسازي، بازيکن ما توپ را دفع کرد، اما بازيکن تراکتورسازي شوتي زد و گلي به ثمر رساند که سال‌ها از يادش نمي‌رود. او عالي ضربه زد و توپش هم گل شد. در ادامه ما آمديم که گل خورده را جبران کنيم، اما متأسفانه نشد.

وي زماني که با سؤال يکي از خبرنگاران مواجه شد که از او پرسد: «آيا با توجه به عملکرد نه‌چندان خوب علي قلي‌زاده در اين ديدار، بهتر نبود ايوب کلانتري از اول به ميدان مي‌رفت؟»، تصريح کرد: شما بازي را ديدي؟ هر وقت بازي را ببيني، راحت مي‌تواني نظر بدهي. قلي‌زاده تلاش خود را انجام داد، اما امروز از روزهاي خوبش فاصله داشت. مطمئنم به روزهاي خوبش برمي‌گردد. فراز و نشيب در ورزشکاران طبيعي است.

سرمربي تيم فوتبال سايپا اظهار داشت: ما سعي مي‌کنيم در تعطيلات اشتباهات‌مان را برطرف کنيم و تمريناتي انجام دهيم که باعث تقويت کار گروهي‌مان شود.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.