تيم فوتبال سايپا در مصاف با تيم سپيدرود رشت، موفق نشد از موقعيت هاي متعدد گل زني خود به خوبي استفاده کند و به تساوي رضايت داد.

" />

شاگردان دايي اسير قانون نانوشته فوتبال شدند

شاگردان دايي اسير قانون نانوشته فوتبال شدند

تيم فوتبال سايپا در مصاف با تيم سپيدرود رشت، موفق نشد از موقعيت هاي متعدد گل زني خود به خوبي استفاده کند و به تساوي رضايت داد.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ شاگردان دايي در هفته نهم رقابت هاي ليگ برتر، ساعت 17روز جمعه (21 مهرماه) در ورزشگاه پاس قوامين ميزبان تيم تازه ليگ برتري شده سپيدرود رشت بودند و به رغم خلق موقعيت هاي گلزني پرشمار روي دروازه حريف خود در پايان مسابقه به نتيجه مساوي يک بر يک رضايت دادند.
اين گزارش حاکي است؛ نيمه اول با برتري سايپا در مالکيت توپ و خلق موقعيت همراه بود و اگر مهاجمان سايپا دقت مي کردند بايد سه گل مي زدند. سايپا از راست با مهدي زاده و از چپ با خالدي نفوذ مي کرد و ترابي نيز از وقتي به جاي کلانتري مصدوم به بازي آمد، روند بازي را به نفع سايپا تغيير داد و روند هجومي نارنجي پوشان بهتر کرد تا اينکه در دقيقه 27 مسابقه با حرکت پا به توپ ترابي و پاس در عمق اين بازيکن توپ به عباس زاده رسيد و‌ مهاجم سايپا موفق شد با يک بغل پا دروازه سپيدرود را باز کند.
در نيمه دوم سپيدرودي ها 20 دقيقه اول را حمله کردند؛ ولي به جايي نرسيدند. با تعويض قلي زاده شرايط به سود سايپا تغيير کرد و حرکات اين بازيکن در سمت راست و همينطور ترابي در سمت چپ شرايط دشواري را براي سپيدرودي ها رقم زده بود و شاگردان دايي بارها در آستانه گل زني قرارگرفتند اما در نهايت و در شرايطي که روند بازي به گونه اي بود که انگار نارنجي پوشان پيروز ميدان خواهند شد، محمد نزهتي در ثانيه هاي پاياني گل تساوي رشتي ها را به ثمر رساند تا بار ديگر فوتبال غير قابل پيش بيني بودنش را به رخ بکشد

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.