سايپا، مغلوب مداف

سايپا، مغلوب مداف

 تيم فوتبال سايپا در مصاف با قهرمان فصل گذشته ليگ برتردر حالي مغلوب شد که اشتباهات خط دفاعي نارنجي پوشان نقش زيادي در شکل گرفتن نتيجه داشت.

  به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ شاگردان دايي در هفته يازدهم رقابت هاي ليگ برتر، ساعت 15 روز سه شنبه (9 آبان ماه) در ورزشگاه تختي تهران ميزبان  تيم پرسپوليس بودند و با نتيجه 2 بر صفر، مغلوب شدند.

اين گزارش حاکي است؛  سايپا مسابقه را بهتر از حريف آغاز کرد و و تا پيش از گل نخست نيز تيم برتر ميدان  بود اما در دقيقه 21 پرتاب اوت وحيد اميري و فرار ربيع خواه از سمت چپ و پاس عرضي اين بازيکن پيش از رسيدن به منطقه خطر با اشتباه عجيب کنعاني زادگان وارد دروازه اخباري شد تا سرخ پوشان  گل اول مسابقه ثبت کنند.

 در دقيقه 28 نيز عليرضا بيرانوند با يک برتاپ  بلند توپ را به محوطه جريمه سايپا فرستاد  که رضا اسدي هافبک دفاعي تيم دايي در تقابل با منشا توپ را به سمت دروازه خودي فرستاد که عليپور با سرعت خود را به شش قدم سايپا رساند و با کنترل توپ و يک ضربه تماشايي دومين گل تيمش را وارد دروازه سايپا کرد.

در نيمه دوم شاگردان علي دايي که روي اشتباهات خط دفاعي نيمه اول را با دو گل به حريف واگذار کرده بود ند ، عليرغم در اختيار داشتن توپ و ميدان نتوانستند دروازه پرسپوليس را بازکنند تا اين مسابقه با همان نتيجه 2 بر صفر به پايان برسد.

 در پايان اين مسابقه سايپا  14 امتيازي باقي ماند  اما پرسپوليس 23 امتيازي شد و به صدر جدول صعود کرد.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.