دايي: بازي سختي مقابل تيم نفت داريم

دايي: بازي سختي مقابل تيم نفت داريم

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: نفت تقريبا خودش را پيدا کرده و ما فردا بازي سختي فردا مقابل اين تيم داريم.


به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا علي دايي در نشست خبري پيش مصاف با نفت تهران اظهار داشت: قبل از هر چيز ايام رحلت پيامبر و شهادت امام رضا (ع) و حادثه کرمانشاه را تسليت مي گويم. براي بازماندگان اين حادثه صبر آرزو مي‌کنم.
وي ادامه داد: فردا بازي سنگيني داريم،‌نفت تقريبا خودش را پيدا کرده ما هم چند بازيکن مصدوم داريم چند بازيکن اصلي‌مان را نداريم بازي سختي داريم. اين حال با تمريناتي که انجام داده‌ايم سعي مي‌کنيم سه امتياز بازي را بگيريم. اين يکي از حساس‌ترين بازي‌هاي ما است. به خاطر جدول بازي‌ها و اينکه همه تيم‌ها به هم نزديک هستند و ما با پيروزي نهايتا يکي دو پله در جدول صعود مي‌کنيم اما با شکست چند پله پايين مي‌رويم. سعي مي‌کنيم فردا دست پر از بازي بيرون بياييم.

دايي در مورد اينکه نفت با وجود شرايط بد مالي و مالکيتي که دارد خوب نتيجه گرفته، اظهار داشت: گفتم که بازي سختي داريم هيچ تيمي از قبل بازنده نيست. از نظر نفري چند بازيکن مصدوم داريم و کارمان سخت است. مطمئن هستم بچه‌ها مي‌توانند فردا پيروز از ميدان خارج شوند و تمام تلاشمان را براي برنده شدن مي‌کنيم.
وي در خصوص نتايج سايپا که فعلا مناسب نبوده و مسائل داوري هم تاثيرگذار بوده و اينکه آيا فردا تغيير تاکتيک خواهيد داد يا خير، خاطرنشان کرد: اين مساله که گفتيد دخيل است. اشتباهات داوري يا هر چيزي که اسمش را مي‌گذاريد به ما ضربه زده اما مطمئنا بايد از نظر فني خيلي قوي کار کنيم. من به بازيکنانم گفته‌ام که نبايد با ذهنيت مساوي به درون زمين برويم بلکه ما بايد با ذهنيت يک بر صفر به زمين برويم و فکر کنيم که يک گل از حريف عقب هستيم و ‌آن گل را جبران کنيم و روي اين مسائل هم کار مي‌کنيم اما به هر حال حدود 60 درصد تيم ما تغيير کرده و در پست‌هاي حساس بازيکنان مصدوم داريم. به طور مثال کنعاني‌زادگان، رباط و مينيسک پاره کرده، رضا علياري عمل جراحي کرده،‌ دانشگر در جام شهدا مصدوم شده و يا ماهيني و ترابي در تمرينات تيم ملي مصدوم شدند و بايد آنها زير نظر پزشکان کار کنند اما مسائل فني برعهده من است و اميدوارم که روند رو به رشدمان را ادامه دهيم.

دايي درمورد اينکه از قول شما در حادثه زلزله پيام دروغيني درمورد رئيس جمهور منتشر شد عنوان کرد: ابتدا بايد از ملت خوب، با غيرت و شريف ايران تشکر کنم آنها حماسه بزرگي آفريدند و نشان دادند هيچ وقت مردمشان را تنها نمي‌گذارند باور نمي‌کنيد من وقتي در کرمانشاه بودم مدام کمک‌هاي مردمي از شهرها و استان‌هاي مختلف مي‌رسيد و مردم در اين زلزله خودشان را يکبار ديگر نشان دادند از همه تشکر مي‌کنم اتحاد ملي‌مان را مردم بار ديگر نشان دادند. اما متاسفم که در اين شرايط برخي مي‌خواهند آب را گل‌آلود کنند و ماهي بگيرند و به دنبال سوء استفاه هستند خودشان در کانال‌هاي تلگرامي و فضاي مجازي مسائلي را عنوان مي‌کنند و از قول من پيام مي‌دهند. در کشور جمهوري اسلامي بايد اولين چيز اعتقادات مذهبي را قرار دهيم تا چنين کارهايي را ا نجام ندهيم اما برخي صحبت‌هايي که خودشان نمي‌توانند عنوان کنند به من ربط مي‌دهند من نوکر و کوچک مردم هستم اما تا حالا ديده‌ايد که من پيام بدهم؟ برخي دعواهاي سياسي شد و خيلي‌ها پيام‌هايي را به اسم ما و امثال ما منتشر کردند تا هم ما را خراب کنند و هم حرف خودشان را به مردم برسانند.
وي افزود: گفته‌اند دايي به آقاي روحاني پيام داده است من آدم سياسي نيستم، نبوده و نخواهم بود. به هيچ عنوان در اين مسائل دخالت نمي‌کنم و همه کساني که به کشور خدمت مي‌کنند را دوست دارم و برايم هيچ چيز فرقي نمي‌کند. متاسفانه با صحبت‌هاي اخير که به شخصيت من نمي‌خورد چنين حرف‌هايي را از قول من بيان کردند من از طريق پليس فتا اين مساله را پيگيري کرده‌ام و تا منبع و ماخذ اين پيام مشخص شود. مطمئن باشيد اگر بخواهم حرفي هم بزنم در پيج شخصي خودم و به صورت تصويري آن را بيان مي‌کنم. البته من در حدي نيستم که بخواهم پيام بدهم. عاشق کشور و مملکتم هستم من امانتدار مردم در اين زلزله بودم و در کنارشان هستم و از مردم تشکر مي‌کنم که به من اعتماد کردند. در مملکت اسلامي به غير از اين نبايد چيز ديگري باشد. مردم بايد در کنار هم باشند و مسئولان هم در کنار مردم. با صحبت‌هايي که کذب و دروغ است برخورد خواهد شد و پليس فتا با من همکاري خوبي کرده و انشاءالله منبع اين پيام مشخص خواهد شد.

Fakhere, [19.11.17 15:08]
دايي درباره اينکه مشکلات مالي در سايپا وجود دارد يا نه، افزود: در ابتداي فصل 30 درصد به همه اعضاي تيم که قرارداد داشتند پرداخت شد و قرار است در نيم فصل هم پرداختي‌هايي صورت بگيرد به هر حال در فوتبال ما تيم‌ها مشکلات مالي دارند و اين مسائل تاثيرگذار بوده و از نظر فني روي تيم‌ها اثر گذاشته است.
سرمربي سايپا در خصوص شايعه سحر و جادوگري در فوتبال هم تصريح کرد: در قرآن هم بحث جادوگري آمده و عنوان شده «هذا السحر المبين» و مطمئنا اين مساله وجود دارد برخي‌ها در فوتبال از اين مساله استفاده مي‌کنند اما سحر و جادو يک کار شيطاني است و يک روزي به خود کساني که از اين وسايل استفاده مي‌کنند برمي‌گردد و بايد از اين روز بترسد در فوتبال کساني هستند که از اين مسائل استفاده مي‌کنند اما ضربات آن بعدا به خودشان برمي‌گردد .شايد اين مسائل مقطعي باشد اما خود شما اگر زندگي جادوگران و ساحران را ببينيد مي‌بينيد که زندگي‌شان خوب نيست و آنها اگر راست مي‌گويند اول زندگي‌ خودشان رادرست کنند و بعد وارد فوتبال شوند. اين کارها شيطاني است و برخي به هر قيمتي دوست دارند موفق شوند وبه اين مسائل ورود مي‌کنند. من با اين موضوع به شدت مخالفم. ما مي‌توانيم از قرآن ياد بگيريم و با قرآن زندگي‌مان را درست کنيم اما برخي‌ها دعا کردن را با سحرو جادو اشتباه مي‌گيرند. دعا زندگي را متحول مي‌کند و از بلايا جلوگيري خواهد کرد. اما سحر و جادو شما را داخل بلايا مي‌اندازد. اين مسائل با گذر زمان خود طرف يا خانواده و اقوامش را دچار مشکل مي‌کند و آنها نمي‌دانند که اين مسائل به دليل همين کارهايي است که انجام داده‌اند برخي‌ها خودشان را به بي‌خيالي زده‌اند اما بايد بدانند که کار شيطاني به مقصد نمي‌رسد.

وي درمورد اينکه بازيکنان سايپا در تيم ملي مصدوم شدند، گفت: وظيفه ما کمک به تيم ملي است ما هم روي بدشانسي ملي‌پوشانمان مصدوم شدند و گرنه کي‌روش نمي‌خواهد که بازيکني مصدوم شود اين اتفاقات در فوتبال رخ مي‌دهد و در حال حاضر بدشانسي گريبان ما را گرفته است.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.