دايي: در هر دو نيمه سرتر از استقلال بوديم

دايي: در هر دو نيمه سرتر از استقلال بوديم

سرمربي سايپا گفت: از لحاظ مالکيت توپ و موقعيت هايي که داشتيم سرتر از استقلال بوديم، اين بازي نشان داد بازيکنان سايپا شايسته هستند و به همه آنها خسته نباشيد مي گويم.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي سرمربي تيم فوتبال سايپا بعد از ديدار با استقلال گفت: تيم ما بازي خوبي را به نمايش گذاشت. در هر دو نيمه سرتر از استقلال بوديم. هم از لحاظ مالکيت توپ و هم موقعيت هايي که داشتيم. بر اثر يک اشتباه کوچک گل خورديم. تنها توپ در چارچوب همان توپ بود. بهتر عمل مي کرديم آن گل را نمي خورديم. امروز شانس را کم داشتيم. هرچه زديم به تيرک و دفاع حريف خورد و نشد بيشتر از يک گل بزنيم. اين بازي نشان داد بازيکنان سايپا شايسته هستند و به همه آنها خسته نباشيد مي گويم. ما دنبال مساوي نبوديم. آمده بوديم ببريم چون بازي 6 امتياز داشت. با خوش شانسي استقلال از اين بازي جست و به جز فرصت دقيقه 95 هيچ فرصت ديگري نداشتند. از کنارها استقلال را تحت فشار گذاشته بوديم و نشد در ضربات آخر موفق باشيم. اين يکي از بهترين بازي هاي تيم من بود و استقلال راحت با دو سه اختلاف بايد مي باخت.

او درباره نيمکت نشيني عباس زاده در اين ديدار، تصريح کرد: بر اساس سيستمي که داشتيم، تصميم گرفتيم او فيکس بازي نکند. متاسفانه سليماني جزو روزهاي بدش بود. او بازيکن جواني است و امروز روز خوبش نبود.

سرمربي سايپا درباره شعار هواداران استقلال درباره علي قرباني بيان کرد: اين را شفر بايد جواب دهد. من همين الان حاضرم علي قرباني را جذب کنم و خيلي هم دنبالش بودم. در نفت تهران هم دنبالش بودم. يک گل به سپاهان زد و استقلال او را نگه داشت. دو سال است دنبال او هستم. او استعداد بالايي دارد و اگر شما از طفداران استقلال بپرسيد اگر قرباني نبود، آن دو سه ضربه سر منجر به حمله را هم نداشتيد. قرباني بازيکن بزرگي است و خيلي دوست دارم اگر استقلال او را نخواهد، جذبش کنيم.

دايي در پايان و در پاسخ به اين سوال که آيا قبول دارد اين بازي تحت تاثير رکورد شکني حسيني بوده است، اظهار کرد: ما بايد قبل از نيمه اول گل بزنيم و دنبال اين چيزها نبوديم. ببينيد چقدر وقت تلف شد قبل از اينکه ما گل بزنيم. اگر توپ هاي ما گل مي شد در همان نيمه اول دو سه گل مي زديم. در دقيقه 45 دو سه سانتر خوب داشتيم ولي از دو قدمي به اوت زديم. امروز از لحاظ گلزني.، روز ما نبود.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.