حامد فلاح زاده: مهترين مسئله براي دايي آمادگي بازيکن است

حامد فلاح زاده: مهترين مسئله براي دايي آمادگي بازيکن است

دروازه بان سايپا گفت: تيم سايپا شرايط خيلي خوبي دارد ،روند روبه رشد اين تيم کاملا محسوس است و از نظر نتيجه گيري نيز اين هفته نتايج خوبي کسب کرده است.


حامد فلاح زاده دروازهبان سايپا که اين هفته ها با درخشش در دوروازه نارنجي پوشان، يکي از ارکان نتايج خوب سايپا بوده است در گفتگو با روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: بدون مصدوميت تمريناتم را در کنار تيم پي گيري مي کنم وشرايط خيلي خوبي از نظر ذهني و بدني دارم که همين جا بايد از بهزاد غلامپور تشکر ويژه کنم که با برنامه ريزي و طراحي تمرينات مناسب دروازه بانان سايپا را به شرايط آمادگي مطلوب رسانده است.
دوارزه بان خوش سابقه نارنجي پوشان تصريح کرد: در تمام اين سال هايي که در ورزش حضور دارم فراز و نشيب زيادي ديده ام و معتقدم که براي گذر از روزهاي سخت بايد تلاش و صبر کنم تا بتوانم از فرصت هاي پيش رو به بهترين نحو استفاده کنم. قطعا رسيدن من به ترکيب اصلي سايپا در اين هفته ها نيز به خاطر همين صبر و تلاش است.
وي در خصوص کار کردن زير نظر علي دايي اظها داشت: پيش از اين فصل با علي دايي کار نکرده بودم اما هميشه شنيده بودم که براي علي دايي آمادگي بازيکن از هر چيز مهم تر است و همين امر براي من انگيزه شد تا در سايپا بمانم و امروز خوشحالم که در تيم اين مربي کار بلدحضور دارم و قطعا تجارب زيادي از از کارکاردن با وي کسب خواهم کرد.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.