سایپا از راهیابی به مرحله بعدی جام حذفی بازماند

سایپا از راهیابی به مرحله بعدی جام حذفی بازماند

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با برتری برابر سایپا، به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی صعود کرد و نارنجی پوشان سایپا از راهیابی به مرحله بعدی جام حذفی بازماندند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر میزبان سایپا بود که در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود بوشهری ها خاتمه یافت.

بهمن سالاری در دقیقه ۲۸ و از روی نقطه پنالتی و دانیال مومنی در دقیقه ۳۷ برای شاهین گلزنی کردند تا این تیم،به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی صعود کند.

نارنجی پوشان در دقیقه ۷۴ یک ضربه پنالتی به دست آوردند که ماکسیم کوویلیتایا سنگربان گرجستانی شاهین، پنالتی معین عباسیان را مهار کرد.

محمدرضا اکبریان داور این مسابقه به مرتضی غلامعلی تبار از شاهین و حسین نخودکار و روزبه شاه علی دوست از سایپا، کارت زرد نشان داد.

از نکات جالب توجه این بازی عدم حضور سرمربی شاهین است. ویسی از هدایت این تیم کناره گیری کرده است و شاهین در بازی امشب با هدایت مهدی کریمیان موفق شد به مرحله بعدی مسابقات صعود کند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.