حضور مدیرعامل و قائم مقام باشگاه سایپا در اردوی تدارکاتی بلندقامتان نارنجی پوش

حضور مدیرعامل و قائم مقام باشگاه سایپا در اردوی تدارکاتی بلندقامتان نارنجی پوش

تیم والیبال سایپا به منظور کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در مسابقات فصل جدید والیبال ایران در تورنمنت چهارجانبه آمل حضور یافته است و مدیرعامل و قائم مقام باشگاه سایپا در محل  تمرینات نارنجی پوشان حاضر و از شرایط اردو و تیم مطلع شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ تیم والیبال سایپا که خود را مهیا شروعی قدرتمند در فصل جدید والیبال ایران می کند، بازیهای تدارکاتی تورنمنت چهارجانبه آمل را در دستور کار خود قرارداده است.
ناصر شهنازی سرمربی والیبال سایپا، هدف از حضور در این مسابقات، بعد از گذراندن ۱۰ هفته از برنامه تمرینات تیم را، ارزیابی کادر فنی از بازیکنان و شناخت بیشتر اعضای تیم نسبت به هم دانسته است و از آن به عنوان فرصت طلایی بیش از شروع فصل یاد می کند.
شهنازی با تشکر از مدیریت باشگاه سایپا در آماده کردن تمامی درخواست های تیم، مقدم مدیرعامل و قائم مقام را به اردو خیر مقدم گفت و این حمایت را باعث دلگرمی کادرفنی و بازیکنان و تمامی عوامل تیم دانست.
گفتنی است، مصطفی مدبر (مدیرعامل) و مرتضی فراهانی( قائم مقام مدیرعامل و رییس هیئت مدیره) باشگاه سایپا، امروز پنج شنبه ۲۵ آبان ماه با حضور در اردوی نارنجی پوشان، ضمن بررسی شرایط تیم و تماشای مسابقه، چند کلامی با اعضای تیم به گفتگو پرداختند.
بلندقامتان سایپا در روز دوم این رقابت ها، ۳ بر یک تیم راه یاب ملل مریوان را شکست دادند.
 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.