صادقی: از باتجربه هاي تيم ممنونم

صادقی: از باتجربه هاي تيم ممنونم

به گزارش روابط عمومى شركت فرهنگي ورزشي سايپا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی با شهر خودرو اظهار داشت: امیدوارم به روند تیممان برگردیم. لیگ را خیلی خوب شروع کردیم اما افت پیدا کردیم. به آینده تیممان خیلی امیدواریم و امیدوارم به روزهای خوب اول فصل برسیم.

وی در خصوص اینکه چرا سایپا پرنوسان ظاهر می‌شود، افزود: به نظرم تیم ما تیم جوانی است و خیلی از بازیکنان ما همین حالا می‌توانند در لیگ امیدها بازی کنند. این بازیکنان قرار است تیمی برای آینده تشکیل دهند و وظیفه ما و دستیارانم این است که ضعف‌هایی که وجود دارد را برطرف کنند تا بازیکنان در حین جوانی، باتجربه شوند. این هنر یک مربی است که بازیکنانش در 20-21 سالگی با تجربه شوند و وظیفه من است که اشکالات آنها را برطرف کنم. 
صادقی در خصوص فشردگی مسابقات لیگ خاطرنشان کرد: ما سه بازی در گرما مقابل پارس جنوبی، نفت آبادان و شاهین برگزار کردیم و بعد از آن با سه تیم بزرگ استقلال، سپاهان و شهرخودرو بازی داریم که این برای ما سخت است. البته بازیکنان باید عادت کنند و زندگی حرفه‌ای‌تری داشته باشند تا بتوانند هر 5-4 روز یکبار بازی کنند. در این بین ما هم در بین بازیکنان تغییراتی می‌دهیم تا کسانی که خسته می‌شوند جایگزین داشته باشند، اما به هر حال برای حرفه‌ای شدن باید به این شرایط عادت کرد.
سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه نمی‌خواهیم تجربه تیمتان را بالاتر ببرید و بازیکنان باتجربه‌ای را به تیم در نیم فصل اضافه کنید،‌گفت: من از بازیکنان باتجربه تیم تشکر می‌کنم. در حق باتجربه‌های تیم ما اجحاف شده است زیرا همه در مورد بازیکنان جوان تیم ما حرف می‌زنند، اما ما 5-4 بازیکن باتجربه داریم که خیلی به ما کمک می‌کنند و فشار تیم روی آنهاست. در نیم فصل بازیکنی را جذب نخواهیم کرد ما باید شرایط تیم را بررسی کنیم و بعد در مورد جذب بازیکن تصمیم بگیریم. 
وی در مورد اینکه چرا ورزشگاه بازی فردا تغییر کرد، گفت: به خاطر بازی تیم ملی جوانان که قرار بود در ورزشگاه دستگردی بازی کند، ما ورزشگاه را تغییر دادیم. تعامل خوبی با فدراسیون داریم و به همین دلیل هم ما به ورزشگاه شهر قدس رفتیم. البته شهر قدس ورزشگاه دوم ما هم محسوب می‌شود.
صادقی در مورد اینکه تا چه زمانی در این ورزشگاه بازی خواهید کرد،‌ گفت: اطلاعات دقیقی در این مورد ندارم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.