سایپا؛ سد راه مدعیان لیگ برتر

سایپا؛ سد راه مدعیان لیگ برتر

دیدار تیم های فوتبال سایپا و شهرخودرو در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 و 30 دقیقه بعدازظهر پنج شنبه ٩ آبان ماه ٩٨ در ورزشگاه شهدای شهر قدس با قضاوت علی بای برگزار شد. 

دو تیم در حالی مقابل هم قرار گرفتند که شهرخودرو با 16 امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه سوم جدول قرار دارد و در دو دیدار قبلی خود نیز موفق شده با نتیجه مشابه یک بر صفر از سد پرسپولیس و ذوب آهن عبور کند. در سوی دیگر میدان تيم جوان و آينده دار سايپا، بعد از چند هفته ناكامي در نتيجه، هفته گذشته با تساوي ارزشمند در خانه صدرنشين ليگ قرار داشت. 

ابراهیم صادقی در این مسابقه، حامد فلاح زاده، طاها شریعتی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، سید ابوالفضل جلالی، روزبه شاه علی دوست، عارف حاجی عیدی، امیرحسین حسین زاده، معین عباسیان، محمدرضا سلیمانی و آرمان رمضانی را برای سایپا به میدان فرستاد. 

در سوی دیگر نیز یحیی گل محمدی سرمربی شهرخودرو، سید مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمد محمدزاده(فرشاد محمدی مهر دقیقه 66)، اکبر صادقی، علی نبی زاده، سعید صادقی، امین قاسمی نژاد، روح الله باقری و یونس شاکری را در ترکیب قرار داد. 

در نیمه نخست این مسابقه، توپ بیشتر در میانه های میدان جریان داشت و دو تیم موفق نشدند موقعیت خطرناک و جدی گل بر روی دروازه های یکدیگر ایجاد کنند تا 45 دقیقه نخست نتیجه ای به جز تساوی بدون گل نداشته باشد. 

20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، این شاگردان ابراهیم صادقی بودند که حملات متعددی را روی دروازه شهرخودرو ترتیب دادند اما هیچ کدام از حملات زردپوشان به تور دروازه شهر خودرو منتهی نشد و در یک صحنه نیز بازیکنان و کادر فنی سایپا اعتقاد شدیدی به اعلام ضربه پنالتی داشتند. 

در دقیقه 70 نخستین حمله خطرناک شهرخودرو روی دروازه سایپا شکل گرفت و پاس عرضی اکبر صادقی با شوت نوک پای باقری در حال ورود به دروازه سایپا بود که حامد فلاح زاده در لحظه آخر با واکنش تماشایی مانع از ورود توپ به دروازه شد. 

در نهایت دقایق باقی مانده از نیمه دوم نیز گلی برای دو تیم به همراه نداشت و این مسابقه در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل یافت و سایپا موفق شد بعد از سپاهان صدرنشین در هفته گذشته، شهرخودرو دیگر تیم بالای جدول را نیز متوقف کند.

مازیار قربانی, [۰۱.۱۱.۱۹ ۱۳:۰۶]
[Forwarded from بقایی]
سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه آغاز شد و خانه والیبال تهران از ساعت 17 میزبان دیدار دو تیم والیبال سایپا تهران و راه یاب ملل مریوان بود. 

نارنجی پوشان سایپا با ترکیب سامان فائزی، امیر حسینی، بهنام حاجی پور، امین اسماعیل نژاد، مجتبی قلی زاده، آرمین تشکری،مصطفی حیدری و با هدایت ناصر شهنازی مقابل تیم راه یاب ملل مریوان با ترکیب مهدی رنجبر، امیر حسین درخشان، محمدرضا آصفی، اصغرنجفی، امین خواجه خلیلی، بابک امیری، حمید محمد با هدایت آرش صادقیانی بازی را آغاز کردند. 

* نتایج ست شماری: 
* ست نخست: 26 بر 24 به سود راه یاب ملل مریوان 
* ست دوم: 29 بر 27 به سود سایپا 
* ست سوم: 25 بر 18به سود سایپا 
* ست چهارم: 25 بر 22 به سود سایپا 

تیم مریوان که با قهرمانی در دسته یک جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرده است در ست نخست بازی برای سایپا، نایب قهرمان فصل گذشته با حضور ستاره هایی مانند معنوی نژاد، سامان فائزی و آرمین تشکری دردسر ساز شد و موفق شدند با نتیجه 26 بر 24 پیروز شوند. مریوانی ها از ابتدا تیم برتر زمین بودند و با دفاع های بی نقص موفق شدند برتری خود را حفظ کنند. ناصر شهنازی در سایپا درحالی که تیمش 22 بر 19 عقب بود معنوی نژاد را وارد زمین کرد و با وجود چند دفاع خوب و کسب امتیاز اما در نهایت مریوان پیروز ست نخست شد. 

با شروع ست دوم دو تیم برابر و پایاپای تا امتیاز 7 پیش رفتند و سایپا با نتیجه 8 بر 7 پیروز نخستین تایم استراحت فنی شد. در ادامه سایپا کنترل بازی را در دست گرفت و با نتیجه 20 بر 18 برتری راحفظ کرد تا اینکه مریوان یک بار دیگر ورق را برگرداند و با نتیجه 24 بر 22 پیش افتاد تا در آستانه پیروزی در ست دوم قرار گیرد. بازی پر افت و خیز دو تیم ادامه داشت و در نهایت سایپا با نتیجه 29 بر 27 پیروز شد تا دو تیم در ست شماری برابر شوند. 

در ست سوم سایپا از ابتدا اختلاف امتیاز خوبی در بازی ایجاد کردند و با نتیجه 25 بر 18 پیروز شدند تا در ست شماری 2 بر یک پیش افتند. در ست چهار نیز سایپا با نتیجه 25 بر 22 پیروز شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.