نارنجی‌ها علیه امتیازگیری مدعیان؛

سایپا از شهرخودرو یک امتیاز گرفت

سایپا از شهرخودرو یک امتیاز گرفت

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ بعد از روزهای نه چندان خوبش در چهار هفته لیگ برتر، هفته قبل با تلاش زیاد توانست در استادیوم نقش جهان تیم صدرنشین سپاهان را متوقف کند و از بحران خارج شود، اما نارنجی پوشان امروز هم که از شهرخودرو میزبانی می‌کردند، سعی داشتند شکست‌ناپذیر بمانند که در انجام این کار موفق بودند و توانستند باز هم گلی از حریف مدعی خود دریافت نکنند و برابر شاگردان گل‌محمدی که به دنبال کسب پیروزی و ماندن در کورس بالای جدولی‌ها بودند، یک امتیاز ارزشمند بگیرند.
 

لحظات حساس

 

دقیقه 7: فلاح‌زاده با خروج موفق توپ ارسالی خطرناک روی دروازه سایپا را مهار کرد.
دقیقه 10: حرکت امیرحسین حسین‌زاده از جناح راست زمین موقعیت خوبی برای سایپا به وجود آورد که شوت او به تور کنار دروازه شهرخودرو برخورد کرد.

دقیقه 17: حرکت دیگری از وینگرهای سایپا در جناح راست با ارسال آنها همراه شد، اما این توپ خطرناک از روی سر مهاجمان نارنجی پوش عبور کرد تا خطری دروازه رحمتی را تهدید نکند.

دقیقه 27: ارسال اکبر صادقی موقعیت خطرناکی برای شهرخودرو به وجود آورد که آرمان رمضانی با ضربه سر توپ را به سمت کرنر دفع کرد.

دقیقه 43: حرکت حسین زاده در محوطه جریمه شهرخودرو و برخورد او با مدافع حریف، وینگر جوان سایپا را متوقف کرد ولی در حالی که همه نارنجی پوشان اعتقاد به اعلام پنالتی داشتند، علی بای، داور مسابقه بازی را ادامه داد.

دقیقه 55: حرکت جلالی و ارسال او به محوطه جریمه شهرخودرو موقعیت خطرناکی برای سایپا به وجود آورد اما ضربه مهاجم نارنجی پوشان به مدافع حریف اصابت کرد که این دفع توپ با اعتراض شدید صادقی مواجه شد چراکه او اعتقاد به خطای هند مدافع شهرخودرو داشت.

دقیقه 58: حمله دیگری از سایپا شکل گرفت که برخورد چند باره توپ به بازیکنان شهرخودرو موقعیت خطرناکی به وجود آورد ولی این توپ به کرنر رفت.
دقیقه 59: نارنجی پوشان که حملات زیادی در این لحظات روی دروازه شهرخودرو تدارک دیدند، این بار با ارسال حسین‌زاده که به بیرون رفت، فرصت خوبی به وجود آوردند.
دقیقه 65: شوت سنگین اکبر صادقی از پشت محوطه جریمه سایپا با واکنش دیدنی فلاح‌زاده مهار شد.
دقیقه 69: شهرخودر و درآستانه باز کردن دروازه سایپا پیش رفت که پاس در عرض اکبر صادقی و شوت نوک پای باقری با واکنش تماشایی فلاح‌زاده دفع شد.

دقیقه 74: موقعیت دیگری از سوی حسین‌زاده، وینگر جوان سایپا شکل گرفت که دریبل‌های پیاپی او در محوطه جریمه شهرخودرو ثمری نداشت و شوت او به بیرون رفت.

دقیقه 86: ارسال عجیب سهرابیان از میانه زمین به شدت دروازه شهرخودرو را با خطر مواجه کرد، اما توپ بعد از دفع رحمتی به تیرک دروازه برخورد داشت و از منطقه خطر دور شد.

دقیقه 1+90: ارسال محمدی‌مهر در موقعیت عالی به قاسمی‌نژاد رسید و در حالی که او می‌توانست با ضربه سر دروازه سایپا را باز کند، توپ راهی اوت شد؛ این موقعیت آنقدر برای شهرخودرو مهم بود که پس از گل نشدن آن گل‌محمدی روی زمین نشست و توان ایستادن نداشت.

دقیقه 2+90: ضربه سنگین مهاجم سایپا بعد از برخورد به مدافع شهرخودرو به کرنر رفت.

دقیقه 3+90: یک موقعیت خوب دیگر این بار برای سایپا به وجود آمد که ارسال هافبک این تیم با ضربه سر رمضانی از کنار دروازه شهرخودرو عبور کرد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.