شهنازی: در لیگ امسال 8 تیم شانس قهرمانی دارند

مقابل شهداب یزد حق اشتباه کردن نداریم

مقابل شهداب یزد حق اشتباه کردن نداریم

تیم والیبال سایپا با برنامه ریزی صحیح و حمایت مدیریت باشگاه، تمرینات خود را به موقع آغاز کرد و شرایط تیم از هر نظر برای حضور پرقدرت در عرصه لیگ برتر مهیا شد.
 

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال بزرگسالان سایپا ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا اظهار داشت: لیگ امسال بسیار فشرده است و تیم هایی موفق خواهند بود که تمرینات مستمر و تکثر نفرات در پست های مختلف را در دستور کار خود داشته باشند که خوشبختانه تیم سایپا که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است، هر دو فاکتور را داراست. 
شهنازی اضافه کرد: خوشبختانه در دیدار نخست لیگ برتر مقابل تیم تمرین کرده مریوان با انگیزه بسیار بالایی به میدان رفتیم و با تلاش بازیکنان توانستیم این تیم را مغلوب خود کنیم که این مساله باعث روحیه مضاعف تیمی برای هفته دوم شد. 
سرمربی تیم والیبال بزرگسالان سایپا در خصوص هفته دوم رقابتهای لیگ و نتیجه گیری تیمش مقابل ارومیه در ادامه گفت: ارومیه در لیگ امسال سرمایه گذاری بسیار خوبی داشته و جذب بازیکنان توانا و هزینه کرد بالای این تیم نشانگر اهداف بزرگ و تفکر کسب سکو از سوی مدیریت این تیم است. البته این تیم در هفته دوم با توجه به باخت مقابل شهرداری گنبد به لحاظ روحی شرایط خوبی نداشت و محکوم به کسب پیروزی بود و در مقابل سایپا با آرامش کامل برای ارایه یک بازی تماشایی  به میدان آمده بود و همین کاهش فشار روانی از بازیکنان سایپا در کنار اتحاد و انسجام تیمی نتیجه بخش شد.
وی در خصوص دیدار این هفته سایپا مقابل شهداب یزد افزود: بازی با تیم یزدی برای ما بسیار حائز اهمیت است. این تیم دو باخت مقابل کاله آمل و گنبد داشته است و قطعا برای جبران این نتایج به میدان خواهد آمد. از این رو بازیکنان ما حق اشتباه ندارند و باید تمام داشته های خود را به کار گیرند تا بتوانیم در این دیدار نیز نتیجه رضایت بخشی کسب کنیم.
شهنازی در خاتمه خاطر نشان کرد: اکثر تیم های حاضر در لیگ امسال آماده هستند و 8 تیم شانس کسب عنوان قهرمانی را دارند که سایپا هم یکی از آنهاست.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.