ابراهیم صادقی:

جایگاهمان را در جدول بهتر می کنیم

جایگاهمان را در جدول بهتر می کنیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: باشگاه سایپا تعامل خوبی با فدراسیون فوتبال داشت و زمینش را حدود یک ماه برای بازی تیم جوانان ایران در اختیارشان قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر و در خصوص شرایط تیم سایپا اظهار داشت:‌ من و همه بازیکنان می‌دانیم که جایگاه واقعی تیم این نیست. باید جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم و برای این مسأله تلاش کردیم و زحمت کشیدیم. انتظار من این است که بعد از 10 بازی لیگ دو بازی حذفی و 10 بازی دوستانه بازیکنان جوان ما باتجربه ‌تر شده باشند و بهتر بازی کنند و فوتبال باکیفیت‌تری ارائه بدهند. مطمئن هستم خدا هم به ما کمک می‌کند، چون با تمام وجود تلاش می‌کنیم و مطمئنم فردا بازی خوبی می‌شود؛ تلاش می‌کنیم برنده بازی باشیم.

صادقی در مورد اینکه تیم سایپا 6 هفته موفق به گلزنی نشده، عنوان کرد: این مسأله به کل تیم برمی‌گردد، من دیدم بعضی جاها از مهاجمان سایپا انتقاد کردند اما باید کل تیم در روند گلزنی و همچنین در گل نخوردن تأثیرگذار باشند. در این چند روز در این زمینه تمرین کردیم و امیدوارم بتوانیم این ضعف را رفع کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیده می‌شود احتمال برکناری از سوی مدیران باشگاه وجود دارد،‌ گفت: اصلاً این طور نیست، حتی در آخرین جلسه‌ای که بعد از باخت به پیکان با هم داشتیم آنها از من حمایت کردند تا به اینجای کار از ایده‌های من دفاع شده و آنچه که با هم صحبت کردیم بدون کوچک‌ترین نقصی انجام شده است. حتی بعد از باخت مقابل پیکان با من جلسه گذاشتند و گفتند اگر کمکی هست و می‌توانیم به تیم کمک کنیم آن را انجام می‌دهیم. واقعا از همه آنها ممنون هستم که از ایده‌ها و برنامه‌هایی که داشتیم حمایت کردند و من خیلی امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم که زحمات آنها را جبران کنیم.

صادقی در مورد بازی مقابل شاهین اظهار داشت: بازی سختی داریم، با شناختی که از می شود سرمربی آنها داریم و چند سال در لیگ یک کار کردیم می‌دانیم تیم‌هایش چطور بازی می‌کنند. نفرات شاهین تغییر نکرده اما یک مربی جدید با یک برنامه‌ریزی استراتژی و بازی جدید آمده، می‌دانیم بازی سختی داریم و فکر می‌کنم این طور بازی‌ها سخت‌تر هستند. در این هفته‌ها خوب تمرین کردیم و تلاش می‌کنیم برنده بازی باشیم و فکر می‌کنم می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم سایپا در مورد اینکه زمین خانگی این تیم برای انجام مسابقات مدام عوض می‌شود،‌گفت: ورزشگاه ما دستگردی است اما دو بازی که به شهرقدس رفتیم یکی به خاطر بازی با استقلال بود چون ما از استقلال و پرسپولیس در تهران نمی‌توانیم میزبانی کنیم ،یکی هم بازی با پیکان بود که به خاطر تیم ملی جوانان به شهرقدس رفتیم. سایپا تعامل خوبی با فدراسیون دارد و زمین‌مان را در اختیار تیم جوانان قرار دادیم فکر می‌کنم باید از باشگاه سایپا تقدیر شود که تعامل خوبی با فدراسیون فوتبال داشت و زمینش را حدود یک ماه در اختیار فدراسیون قرار داد تا بازی‌های تیم جوانان به خوبی انجام شود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.