سایپا به دنبال استمرار در شکست ناپذیری

سایپا به دنبال استمرار در شکست ناپذیری

تیم فوتبال سایپا فردا جمعه ۱۱ بهمن ماه در قائمشهر هجدهمین دیدار خود در لیگ نوزدهم را مقابل نساجی برگزار می‌کند تا برای ارتقا موقعیت خود در جدول و استمرار در شکست‌ناپذیری‌اش در نیم فصل دوم با رهبری ابرهیم صادقی به رقابت با حریف پرآوازه شمال کشور بپردازد.  


به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس روز جمعه 11 بهمن ماه با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود که در یکی از این رقابت‌ها، سایپا تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تیم قدیمی و پرهوادار نساجی مازندران خواهد رفت.

دیداری سخت و جذاب که نتیجه آن از اهمیت ویژه‌ای برای هر ۲ تیم برخوردار بوده و می‌تواند باعث تغییراتی در جدول شود.
شاگردان ابراهیم صادقی که ۲ دیدار نیم فصل دوم را با امتیاز پشت سر گذاشته‌اند به دنبال امتیاز و استمرار در شکست ناپذیری هستند.
تیم فوتبال سایپا در حالی دیدار حساس و خارج از خانه خود را مقابل یکی از قدیمی‌ترین و پر هوادار‌ترین تیم‌های شمالی کشور، برگزار خواهد کرد که فلاح زاده باتجربه را درون دروازه خواهد داشت.

دروازه‌بان باتجربه تیم فوتبال سایپا در دیدار برابر گل‌گهر يك  گل دريافت كرد ولی با این حال نمایش بسیار خوبی داشت و چند بار دروازه تیمش را نجات داد. عملکرد عالی او در هفته گذشته سبب شد که اهالی فن او را دروازه بان تیم منتخب هفته اعلام کنند.
صادقی تیم جوان و آینده داری را در این فصل برای سایپا مهیا ساخته است بطوریکه فردا به غیر از جدول می‌توان شاهد تغییرات دیگری در آمارهای ليگ بود، بطور مثال این معین عباسیان، هافبک باصلابت نارنجی پوشان است که می‌تواند با یک پاس گل به صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ صعود کند.

سايپا با سرمايه گذاري بر روي استعدادهای فوتبالي كشور در مسيرشكوفايي آنها قدم گذاشته است، ابولفضل جلالي يكي از چندين جواني است كه صادقي به آن فرصت حضور و درخشش در ليگ برتر را داده است، جلالي از جوانان در آكادمي اين باشگاه رشد يافته و زاده شهر آمل است.

نارنجی پوشان فردا در تقابل  با تیمی خواهند بود که بخش زیادی از دلیل ماندن آن در لیگ هجدهم و تثبیت جایگاهش در لیگ نوزدهم به خاطر عشقی و حمایت هواداران آن است. حالا این آزمون برای سایپایی‌ها که جوانترین تیم این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هستند می‌تواند يك دستاورد بزرگ باشد.
 بازیکنان با انگیزه و پرتلاش سایپا فردا از ساعت ١٥:٣٠ در ورزشگاه ١٥ هزار نفری شهید وطنی آماده نبرد برابر نساجی چی‌هایی خواهند بود که بعد از ٢ تساوی در جام هجدهم، در نیم فصل اول جام نوزدهم با هدایت مرد وفادار سايپا توانستند  آن‌ها را با ٤ گل بدرقه کنند.
گفتنی است؛ کنفرانس خبری پیش از مسابقه صادقی، امروز ساعت ١٤:٣٠ در محل هیئت فوتبال قائمشهر برگزار خواهد شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.