شاهعلیدوست: در موفقیت و شکست یک تیم خیلی عوامل تاثیرگذار است

شاهعلیدوست: در موفقیت و شکست یک تیم خیلی عوامل تاثیرگذار است
کاپیتان تیم فوتبال سایپا با بیان این که این تیم صادقی یک دستاورد برای فوتبال ایران و باشگاه است بیان داشت: تفاوت بازی با نساجی با دیگر مسابقات این فصل پایان بدشانسی ها بود.

روزبه شاهعلیدوست کاپیتان تیم فوتبال سایپا از بازی نساجی و تیم این فصل نارنجی پوشان در گفتگو با روابط عمومی باشگاه گفت: بازی نساجی تنها یک تفاوت با دیگر بازی هایمان در این فصل داشت و آن اینکه توپ هایمان تبدیل به گل شد و داور  پنالتی و خطاها را گرفت.
او درباره ديدار آينده نارنجي پوشان در برابر پارس جنوبي گفت؛ این روزها تمریناتمان را با جدیت برگزار کردیم و برای این بازی مهم آماده می شویم تا اتفاقات بازی دور رفت را به فراموشی بسپاریم.
وی ادامه داد؛ موضوعات پارس جمی ها را در رسانه ها می خوانم ولی مطمئناً روز جمعه بازی سختی در برابر آنها خواهیم داشت چرا که این تیم از مهره های با تجربه خوبی بهره می برد و این موضوعات را بخوبی مدیریت خواهند کرد.
کاپیتان سایپا در خصوص بازیکنان جدید اظهار داشت: انتخاب های خوبی در نیم فصل داشتیم و در تیم به هماهنگی خوبی رسیده اند و مطمئناٌ در بازی های بعدی بهتر از این هم خواهند شد.
در این فصل تمرینات خوب، حرفه ای و صمیمی را پشت سر گذاشتیم که اگر بدشانسی و اشتباهات داوری نبود در نیمه بالایی جدول حضور داشتیم، اما ایمان داریم که می توانیم فصل را همانطور که با موفقیت آغاز کردیم و قهرمان جام شهدا شدیم با سربلندی به اتمام برسانیم، هرچند که معتقدم تیم این فصل ما همین امروز هم قابل تحسین است.
تیم جوانی که می تواند نه تنها برای سایپا یک دست آورد باشد بلکه با معرفی جوانان برتر، به فوتبال ایران خدمت کرده است.
شاه علی دوست با بیان اینکه باشگاه و تیم یکدست هستند گفت: امسال یاد زمان هایی می افتم که اعضای تیم خودشان را از بدنه باشگاه جدا نمی دانستند و همدلی میانمان موج می زند، چرا که هم بازیکنان شرایط باشگاه را درک می کنند و هم کارمندان از بستن این تیم بر مبنای  اصول و منطق رضایت دارند.
کاپیتان نارنجی پوشان تهرانی با بیان این که حمایت مدیرعامل را همیشه به خوبی احساس کردیم گفت: تمام تیم از نفرات باتجربه تا جوان ها احساس خوبی از آینده داشته ایم چون مدیرعامل باشگاه همیشه در کنارمان بوده است، حتی در روزهای سخت نیم فصل اول در زمانی که توپ هایمان گل نمی شد و بخوبی می دانیم با تلاش و جدیت بیشتر در ادامه راه می توانیم این ارتباط عالی را ادامه دهیم.
شاه علی دوست ادامه داد، تصمیمات ابراهیم صادقی در استفاده و حمایت از جوانان می تواند آینده فوتبال ایران را رقم زند، شما در بازی برابر نساجی مشاهده کردید علاوه بر عملکرد عالی مهاجمان در به نتیجه رساندن کار تیمی، امیرحسین حسین زاده بازیکن ملی پوش تیم ملی امید مان یک گل زیبا و رضا جعفری دیگر ملی پوش ما نیز  یک پاس گل و یک پنالتی بسود تیممان به ارمغان آورد، که حاصل اعتماد و حمایت سرمربی است.
وی در پایان خاطرنشان کرد، مجموعه ای ازعوامل می تواند باعث موفقیت یا شکست یک تیم شود و این پیروزی ها و شکست ها فراموش خواهد شد ولی رفتار و دستاوردها به یادگار باقی خواهد ماند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.