هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال

بدشانسترين روز بازي براي سايپايي ها

بدشانسترين روز  بازي براي سايپايي ها

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا و در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال, تيم سایپا در چهارمين مسابقه نيم فصل دوم با يك بازي يك طرفه و باورنكردني و بدشانسي هاي مكرر مقابل پارس جنوبی جم  به تساوي يك يك رضايت داد.

  از نكات حائز اهميت  اين مسابقه حضور دراگان اسكوچيچ سرمربي  تازه منصوب شده تيم ملي فوتبال  ايران در كنار مديرعامل ،اعضاي هيات مديره و مديران ارشد شركت فرهنگي ورزشي سايپا در ورزشگاه بود.

این روزها سایپایی های با انگیزه ، به گونه ای به خودباوری رسیده اند که به چيزي جز پيروزي در زمين مسابقه فكر نمي كنند ولي شانس به شكل عجيبي ياريشان نكرد.
  
جوان گرایی و اضافه شدن چند بازیکن با تجربه بارقه هایی را نوید میدهد که توقع  این می رود که خبرهای بسیار دلچسب تری از تیم بشنویم. 

 سایپایی ها مقابل پارس جنوبی جم  شروع  خوبی داشتند   و توانستند  موقعيت هاي خوبي را ايجاد كنند ولي با بد شانسي به گل نرسيدند.بازي روند خوبي داشت و سايپايي ها حساب شده بازي ميكردند و از دقيقه ٢٥ سوار بر بازي بودند و با  چاشني بدشانسي نيمه اول  علي رغم ايجاد موقيعت هاي خطرناك  با تساوي بدون گل به رختكن رفتند.
نيمه دوم را هم سايپايي ها هجومي شروع كردند و از همان دقايق ابتدايي حريف را تحت فشار قرار دادند و بازهم در ابتداي نيمه صاحب موقعيت گل شدند. اولين تعويض سايپايي ها در دقيقه ٥٥ انجام شد و حسين كامياب جاي خود را به آرمان رمضاني داد. سايپايي ها در دقيقه ٦٨ با يك شوت ديدني از پشت محوطه جريمه توسط محمدصادق باراني به گل اول دست يافتند.رضا جعفري  دومين تعويضي سايپايي ها در دقيقه ٧٤ جاي خود را به معين عباسيان داد. بر خلاف روند بازي و در دقيقه ٨٠ پارسي ها توسط ضربه سر محمد نوري به گل تساوي دست يافتند. در دقيقه ٨٧ سايپا سومين تعويض خود را نيز انجام داد.حسين حسين زاده از بازي بيرون رفت  و امير علي صادقي به ميدان آمد.دقيقه ٨٩ بازي ،تيرك دروازه ناجي پارسي ها شد.

نوع قضاوت بازي باشد بعهده كارشناسان داوري!!!

تيم سايپا در چهارچوب اين پيكارها ،جمعه  مورخ ٢٥ بهمن ماه ميهمان  تراكتورسازي پر تماشاگر و با  ستاره  هاي  سرنشناس و مدعي  در ليگ برتر هستند.

مازیار قربانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.