احتمال تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال

فیفا: پنج بار جواب نامه ندادید,برگزاری انتخابات قانونی نیست

فیفا: پنج بار جواب نامه  ندادید,برگزاری انتخابات قانونی نیست

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و در پی نامه رسمی فدراسیون بين المللي فوتبال  در نامه اي به ايران ، ضمن وارد كردن ايراداتي به اساسنامه فدراسيون كشورمان ،خواستار تعويق انتخابات تعيين رئيس اين فدراسيون شد.

روز دوشنبه پنجم بهمن ماه فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) طی نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام می کند که فعلا  این فدراسیون حق برگزاری انتخابات را ندارد و در صورت برگزاری ,غیر قانونی خواهد بود.
در این نامه آمده است : فدراسیون فوتبال ایران به ما(فیفا) اعلام کرده که قصد برگزاری انتخابات را دارد, اما این برگزاری از نظر ما غیر قانونی است.
با توجه به اعزام کارشناسان ما(نیکولارا, الکساندر گراس از فیفا و کپتل از ای اف سی) به ایران در تاریخ جون ۲۰۱۹ و تسریع برای اینکه اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران اصلاح شود, قرار بود شما اساسنامه جدید را تهیه کنید, سپس رئیس فدراسیون فوتبال ایران آن را با همکاری دولت این کشور تصویب کند و بعد برای ما (فیفا) ارسال کنید.
در ادامه این نامه آمده است: پیرو همین اتفاق ما ۲ ماه بعد(آگوست ۲۰۱۹) شروع به مکاتبه با شما کردیم که اساسنامه مصوب شده و اساسنامه جدید خود را برای ما ارسال کنید.علی رغم اینکه ۵ بار با شما (فدراسیون ایران) مکاتبه کردیم, شما هیچ جوابی به ما ندادید و این مغایر با قوانین فیفا است. شما به مکاتباتی که انجام شده احترام نگذاشتید.
به شما (فدراسیون ایران) ابلاغ می شود; اساس نامه ای را که با همکاری کارشناسان ما در واحد حقوقی فیفا تهیه شده را مصوب و برای ما ارسال کنید. در غیر اینصورت برگزاری انتخابات از نظر ما قانونی نیست.  

در حالیکه قرار بود این انتخابات در ۲۵ اسفند ماه برگزار شود, باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه تصمیمی از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال اتخاذ خواهد شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.