نشست خبري ابراهيم صادقي پس از ديدار با سپاهان

نشست خبري ابراهيم صادقي پس از ديدار با سپاهان
موضوعات مطرح کرونا انرژی زیادی از ما گرفت

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ ابراهیم صادقی پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال سایپا مقابل سپاهان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: با توجه به تیمی که داریم و بازی کردن مقابل تیم پرمهره سپاهان، نتیجه خوبی کسب کردیم. برنامه ما خوب دفاع کردن و ندادن موقعیت به سپاهان بود. یکی دو موقعیت به حریف دادیم که دروازه‌بان ما خوب کار کرد. در مجموع تیم ما با تمام وجود تلاش کرد و از نتیجه راضی هستم.
وی در واکنش به مثبت شدن تست کرونای بازیکنان استقلال و اینکه سایپا هفته گذشته برابر این تیم بازی کرده است، گفت: در دو روز گذشته به جای اینکه درباره مسائل فنی صحبت کنیم، فقط در مورد این موضوع حرف زدیم. همه بازیکنان استرس دارند. آنها در هتل با دستکش و ماسک هستند، اما در بازی نمی‌توانند این‌طوری باشند. بدتر از همه اینکه 13 بازیکن استقلال مبتلا به کرونا شده‌اند و ما با این تیم بازی کرده بودیم. این مسئله به بازیکنان و خانواده‌های‌شان استرس وارد می‌کند و در عملکرد فنی تیم نیز تأثیرگذار خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سؤال که آیا موافق تعطیلی لیگ است یا نه، گفت: در این مورد خیلی صحبت کردیم. پیش از اینکه مسابقات شروع شود، گفتیم که باید شرایط را ببینیم. اگر بیماری کرونا کنترل شد، مسابقات را شروع کنند، در غیر این‌صورت زمانی که بیماری کنترل شد، ادامه لیگ را به لیگ فصل آینده بچسبانند و برگزار کنند تا هم تکلیف قهرمان  معلوم شود هم تیم‌های سقوط‌کننده. این پیشنهاد ما بود، اما مسئولان تصمیم گرفتند که لیگ برتر دنبال شود. ما هم تمرینات‌مان را شروع کردیم و پنج بار از بازیکنان تست گرفتیم. نمونه تست یکی از بازیکنان مثبت شد و پس از دوران قرنطینه برگشت. تست یکی دیگر از بازیکنان ما هم پیش از دیدار با استقلال مثبت اعلام شد که هنوز به تیم اضافه نشده است. این مسئله جای نگرانی دارد و همه بازیکنان نگران وضعیت هستند.
وی درباره درخشش دروازه‌بان تیمش در دیدار مقابل سپاهان تصریح کرد: دروازه‌بان ما دو توپ خوب گرفت، اما کل تیم خوب دویدند و خوب دفاع کردند. تعویض‌های سپاهان را دیدید که چه بازیکنانی وارد زمین شدند. جلوی این تیم بازی کردن سخت است.
سرمربی تیم فوتبال سایپا بار دیگر در رابطه با بحث مبتلا شدن تعدادی از بازیکنان استقلال به ویروس کرونا گفت: همان‌طور که گفتم تیم ما در دو روز گذشته نگران بود. ما تست دوباره داده‌ایم و فردا نتایج می‌آید. این مسئله همه را نگران کرده است.
صادقی درباره داوری بازی با سپاهان خاطرنشان کرد: داوری مشکلی نداشت، اما اعتراض‌هایی از سوی هر دو تیم صورت گرفت که با توجه به خالی بودن استادیوم، صداها شنیده می‌شد. روی صحنه اخراج بازیکن جوان ما داور یک مقدار عجله کرد. شاید می‌توانست کارت اول را ندهد.
وی در واکنش به این سؤال که در یک صحنه به نیمکت سپاهان معترض بود، اما اعلام کرد که به احترام امیر قلعه‌نویی چیزی نمی‌گوید، گفت: مشکلی نبود. باید از قلعه‌نویی معذرت‌ خواهی کنم که صدای‌مان بالا رفت و به داور اعتراض کردیم. ایشان بزرگ‌تر من است و او مرا به تیم ملی دعوت کرد. شرایط بازی است و طبیعی بود و اگر باعث ناراحتی‌شان شدم، معذرت‌ خواهی می‌کنم.

 

http://www.saipasport.com/%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87/%DA%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88/agentType/View/PropertyID/149

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.