نتايج تست كرونا بلندقامتان سايپا مشخص شد

نتايج تست كرونا بلندقامتان سايپا مشخص شد
چهار مورد مثبت در سومين تست پي سي آر اعضاي تيم واليبال سايپا اعلام شد

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا؛چهار مورد مثبت در نتیجه آزمایش کلیه نفرات تیم واليبال سایپا شامل بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی اعلام شد.
دكتر افروزي پزشك تيم واليبال سايپا در اين خصوص اظهار داشت؛ بعد از تصميم شروع تمرينات فصل جديد رقابت هاي ليگ برتر واليبال ايران، سه مرحله تست كرونا به روش پی سی آر توسط یکی از آزمایشگاه های برتر کشور انجام شد.
بار اول یک نفر و بار دوم چهار نفر و در بار سوم که روز گذشته انجام شد متاسفانه ۴ مورد مثبت داشتیم و در این فاصله افرادی که علائم داشتند اما جواب تست آنها منفی بود را نيز با انجام اقدامات پزشکی به قرنطینه خانگی فرستادیم.
افروزی با اعلام اینکه خوشبختانه بیشتر نفرات مبتلا به این بیماری از علائم کمی برخوردار بودند ابراز امیدواری کرد؛ با آزمایش خونی که در چند روز آینده از تیم گرفته می شود، میزان آنتی بادی خون اعضای تیم مشخص ميشود تا در زمان برگزاری مسابقات در فصل زمستان، کمترین مورد مبتلا به  این ویروس را داشته باشیم.
افروزي گفت؛ بالارفتن آنتی بادی در خون سبب می شود که در فصل زمستان باتوجه به شیوع آنفولانزا کمترین صدمه و آسیب را در این زمینه داشته باشیم.
پزشك تيم واليبال سايپا در پايان خاطرنشان كرد؛ مصدوميت بدني بين بازيكنان كه در تمرينات تيم حضور دارند، وجود ندارد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.