علیاری:به دنبال رسیدن به جایگاه اصلی مان در جدول هستیم

علیاری:به دنبال رسیدن به جایگاه اصلی مان در جدول هستیم
هافبک تیم سایپا گفت: با کسب امتیازهای دیدارهای پیشرو به دنبال رسیدن به جایگاه اصلی مان در جدول هستیم.

مجید علیاری هافبک جوان و خوش آتیه نارنجی‌پوشان با بیان اینکه، هنوز چیزی مشخص نیست و تا آخر لیگ باید صبر کرد و آن وقت است که می‌توان در مورد تیم ها و جایگاهشان اظهار نظر کرد به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا گفت؛ من معتقدم سایپا در این فصل دست به کار بزرگی زده است و من به عنوان یک بازیکن همیشه برای باشگاه هایی که در جهت رشد و شکوفایی فوتبالیست‌های جوان بسترسازی دارند احترام زیادی قائل بودم و امیدوارم متولیان فوتبال نیز در انتخاب داور برای تیم‌های جوان از داورهای با تجربه خود استفاده کند تا شاهد صدمه و آسیب از این ناحیه نباشند.

علیاری در خصوص دیدار هفته بیست و ششم نارنجی‌پوشان در برابر شاهین گفت؛ گرمای بوشهر به حدی بود که بازیکنان دو تیم در زمین آرزوی پروتکل بازی ۴۵ دقیقه‌ای داشتند.

در نیمه اول، رقابت پایاپایی بود اما در نیمه دوم توانستیم کنترل بازی را در اختیار بگیریم و چند حمله بر روی دروازه تیم حریف داشته باشیم که تنها در یک صحنه موفق به گلزنی شدیم.

علیاری ادامه داد؛  این دیدار به پایان رسیده است و تمام تمرکز ما برای کسب سه امتیاز بازی این هفته است. فاصله امتیازی در جدول بسیار نزدیک است و پیروزی در برابر ماشین سازی می‌تواند ما را امیدوار برای رسیدن به رتبه های میانی جدول کند.

علیاری که پیش از شروع مسابقات جام نوزدهم از ناحیه زانو آسیب‌دیده و بعد از گذراندن مدت زمان طولانی درمان خود در ترکیب اصلی قرار گرفته است اظهار داشت روزهای دور بودنم از فوتبال خیلی سخت و طاقت فرسا بود، اما تمام تلاشم را داشتم تا بتوانم به آرزوهایم در فوتبال برسم و باید از آقای صادقی تشکر ویژه داشته باشم که در این مدت پیگیری احوالم بود و بعد  از بازگشت این اعتماد را به من داشت تا فیکس بازی کنم و تمام تلاشم را در این چند بازی داشتم ولی سطح توقعم  بالاتر بوده که در بازی‌های آینده سعی در جبران آن دارم.

وی ادامه داد: تیم ما بازیکنان بزرگی دارد که در چند دیدار قبلی نشان دادند جایگاه اصلی تیم در اینجای جدول نیست و مطمئنا در ادامه راه موفق تر خواهند بود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.