سوغات يك امتيازي از فولاد آرنا

سوغات يك امتيازي از فولاد آرنا
سايپا همچنان شكست ناپذير و با اقتدار

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا و در ادامه هفته بيست و هشتم ليگ برتر فوتبال مردان، دو تيم فولاد خوزستان و سايپا تهران در ورزشگاه شهداي خوزستان ( فولاد آرنا ) به مصاف يكديگر رفتند و سایپا توانست حریف را در خانه متوقف  کند.    

با توجه به نزديكي تيمها در جدول در هفته هاي پاياني ، اكثر مسابقات حكم فينال را براي تيمها دارد و مسابقات از حساسيت بسيار بالايي برخوردار است .يك دسته از تيمها براي كسب سهميه آسيا  مي جنگند و دسته ديگر براي بقاء در ليگ برتر.
نيمه اول را سايپا حساب شده و با تمركز بر كارهاي تاكتيكي نبض بازي را در اختيار گرفت و بدون اشتباه ظاهر شد و  توانست موقعيت هاي خطرناكي را روي دروازه فولاد ايجاد كند.
دقيقه ٢١ مسابقه ضربه ايستگاهي بسيار زيباي آرمين سهرابيان با واكنش فوق العاده شهاب گردان به كرنر رفت. سايپايي ها همچنان كنترل بازي را در اختيار داشتند تا در دقيقه ٤٠ مسابقه تير دروازه به كمك تيم فولاد آمد و ضربه مهار نشدني رضا جعفري با خوش شانسي محض فولادي ها وارد دروازه شان نشد. دو تيم نيمه اول را با نتيجه بدون گل به رختكن رفتند.
نيمه دوم را سايپايي ها هوشمندانه شروع كردند و در دقيقه ٥٤ نيز موقعيت خطرناكي را روي دروازه فولاد ايجاد كردند. دقيقه ٥٥ مسابقه با خطاي هند مدافعان سايپا ، پنالتي به نفع فولاد خوزستان اعلام شد كه ضربه لوسيانو پري يرا  را اكبر منادي جوان و آينده دار مهار كرد. سايپا بازي را در كنترل گرفته بود و اكثر دقايق مسابقه را با حملات طراحي شده اداره مي كرد.دقايق پاياني مسابقه تيم فولاد خوزستان تمام تلاش خود را براي  به ثمر رساندن گل انجام داد ولي راه به جايي نبرد.در دقايق وقت اضافه سايپايي ها صاحب موقعيت گل صد درصد شدند و رمضاني با كمال ناباوري توپ را وارد دروازه نكرد و بازي بدون گل پايان يافت. سایپایی های جوان می توانستند پیروز میدان باشند, که با چاشنی بد شانسی این امر محقق نشد.

با نتايج به دست آمده در هفته بيست و هشتم,  دو مسابقه
پاياني سايپا بسيار حساس و سرنوشت ساز خواهد بود.

 

برای دیدن تصاویر بیشتر کلیک کنید.

http://www.saipasport.com/%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87/%DA%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1/AlbumID/460-93

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.