صادقی: با تمرکز بالا مقابل نفت مسجدسلیمان بازی خواهیم کرد

صادقی: با تمرکز بالا مقابل نفت مسجدسلیمان بازی خواهیم کرد
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:خوشبختانه در این هفته بچه هایمان تمرکز خوبی داشتند و با تمام توان تلاش کردند


به گزارش روابط عمومی شركت فرهنگي ورزشي سايپا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: خوشبختانه در این هفته بچه هایمان تمرکز خوبی داشتند و با تمام توان تلاش کردند. مطمئنم می توانیم نتایج بهتری بگیریم. بازی فردا بازی سختی است. امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی تیم سایپا در مورد اینکه چون تیم نفت مسجد سلیمان در میانه جدول است ممکن است انگیزه‌ای نداشته باشد، گفت: نفت مسجدسلیمان فوتبال خیلی خوبی بازی می کند. با وجود این همه تیم های بزرگ و پرمهره توانسته در جمع ۴تیم برتر جام حذفی بازی کند که نشان می‌دهد فوتبال خوبی بازی می کند. در هفته های گذشته هم خوب بازی کرده و ما فريب این شرایط را نمی خوریم. تمرکز صددرصدی داریم و با بچه ها صحبت کردم. مطمئنم اگر مثل هفته های قبل تمرکز خوبی داشته باشیم و تلاشمان تا لحظه آخر باشد می توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

صادقی در مورد داوری‌های لیگ برتر عنوان کرد: هفته قبل ما ضرر کردیم و یک پنالتی برایمان گرفته نشد. در نیم فصل اول سایپا بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری داشت. امیدوارم داوران در هفته های آخر تمرکز خوبی داشته باشند و خدای ناکرده اشتباهات داوری باعث تغییر جدول نشود. ما به تمام داورانمان اطمینان کامل داریم و مطمئن هستم تمام تلاششان را می کنند که داوری خوبی داشته باشند و عدالت برقرار شود.

وی در مورد اینکه با توجه به رقابت فشرده پایین جدول سایپا چه رتبه‌ای را در پایان فصل به دست خواهد آورد، اظهار داشت:‌ در پایین جدول امتیازات خیلی به هم نزدیک است. شش تیم امتیازات خیلی نزدیکی به هم دارند. هر تیمی بتواند تمرکز خوبی داشته باشد و تلاش کند حتما می تواند نتایج بهتری بگیرد.

صادقی ادامه داد: بعد از برد ماشین سازی رتبه ما در جدول بهتر شد اما امتیازات خیلی به هم نزدیک بود. با بازیکنانمان در این مورد صحبت کرديم و خوشبختانه از شرایطمان درک خیلی خوبی دارند. ان شاالله فردا هم  با ياري خدا نتیجه خوبی كسب نمائيم.

سرمربی تیم سایپا در مورد تقویت تیم در فصل آینده گفت: تمرکز ما روی دو بازی آینده است که نتایج خوبی بگیریم. برای فصل بعد فرصت هست.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.