صادقی؛ از موقعیت ها استفاده نکردیم/ به آینده امیدواریم

صادقی؛ از موقعیت ها استفاده نکردیم/ به آینده امیدواریم
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: باید در 5 روز آینده از نظر ذهنی و جسمی خوب ریکاوری شویم.

به گزراش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، ابراهیم صادقی درنشست خبری پس از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی کاملا در اختیار ما بود. با توجه به اینکه در زمین خودمان بود توانستیم موقعیت‌های خیلی خوبی، هم روی ارسال از کناره‌ها و هم ضربات ایستگاهی درست کنیم. حتی موقعیت تک به تک داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم.
وی ادامه داد: اما در مجموع خیلی خوب بازی کردیم. این مهم بود ولی انتهای لیگ نتیجه خیلی مهم است.به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. با تمام وجود تلاش کردند. توانستند تقریبا در 90 دقیقه حریف را تحت فشار بگذارند. هنوز به آینده امیدواریم. همه چیز هنوز دست خودمان است. بیشتر بازی‌ها مساوی شد. فقط ماشین سازی بین تیم‌های پایین جدول باخت و 5 تیم هنوز خطر سقوط دارند. باید در 5 روز باقی آینده از نظر ذهنی و جسمی خوب ریکاوری شویم. خودمان را برای آخرین بازی آماده می‌کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد داوري این بازی عنوان کرد: صحنه‌های مشکوک هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم وجود داشت. امیدوارم که داور در قضاوتش درست کار کرده باشد. هفته قبل هم داور در بازی با فولاد به اشتباه یک پنالتی برای ما نگرفت. در مجموع فکر می‌کنم امسال اشتباهات داوری خیلی به ما ضربه زده است. امیدوارم قضاوت داور در این بازی درست باشد در غیر این صورت واقعا طبق معمول از این قضیه خیلی ضرر کرده‌ایم.
صادقی در مورد بازی آخر مقابل پرسپولیس گفت: کار سختی داریم. در آخر لیگ همه بازی‌ها سخت هستند. امتیاز گرفتن خیلی سخت می‌شود ولی سعی می‌کنیم در این 5روز خوب استراحت و تمرین کنیم تا آماده بازی شویم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.