صادقی: سایپا در این فصل کار بزرگی در فوتبال ایران انجام داده است

صادقی: سایپا در این فصل کار بزرگی در فوتبال ایران انجام داده است
سرمربی تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد در آینده از فلسفه این فصل باشگاه سایپا بسیار یاد خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا: ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با آمادگی کامل برای بازی مقابل پرسپولیس به زمین می‌رویم.

در این چند روز بچه‌های ما از نظر ذهنی و بدنی ریکاوری شدند و مطمئنم که می‌توانیم روند خوبمان بعد از تعطیلات را حفظ کنیم. تیم ما با تمام توان تلاش می‌کند که نتیجه مطلوب را بگیرد. بچه‌های ما جو‌‌ان هستند و انگیزه بالایی دارند تا آینده خوبی در فوتبال داشته باشند و این موضوع خیلی به ما کمک می کند.

وی در پاسخ به این سوال که" روند خوب سایپا و ۸ مسابقه‌ای که این تیم شکست نخورده است، چرا از ابتدای لیگ اتفاق نیافتاد؟"،تصریح کرد این موضوع دلیل دارد ۱۷ بازیکن خیلی خوب از سایپا جدا شدند و در تیم های بالای جدول بازی می کنند و ستاره هستند. جایگزین انها بازیکنان جوانی شدند که اصلا در لیگ بازی نکردند. کدام تیم است که بازیکن ۱۹ ساله اش ۱۸ بازی ۹۰ دقه ای داشته باشد. این موضوع احتیاج به زمان داشت و یک نیم فصل نیاز داشتیم تا پخته شود. تیم ما قبل از تعطیلات کرونا روند خوبی پیدا کرد و مطمعنا هرچقدر بگذرد بهتر می شویم و سالهای اینده خیلی بهتر بازی خواهیم کرد. 

بچه های ما با تمام توان تمرین می کنند و این مارا خیلی برای اینده امیدوار می کند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه بازی با پرسپولیس حکم مرگ و زندگی را برای آنها خواهد داشت، گفت: فوتبال مرگ و زندگی نیست و مسائلی خیلی مهمتر از آن وجود دارد. بازیکنان ما جوان هستند و برای آینده خود خیلی تلاش می کنند و این موضوع کار مارا خیلی ساده می کند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و بازیکنان بزرگی داردو ما می دانیم بازی کردن مقابل چنین تیمی سخت است. آنها احتیاج به تعریف من ندارند و ۴ سال است که پشت سر هم قهرمان شده اند و ما باید با تمام توان بازی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

صادقی درباره محرومان تیمش تصریح کرد: روزه شاه علیدوست و مربی ما آقای قربانعلی پور محروم هستندو بقیه بازیکنان حضور دارند و مشکلی نداریم .

وی در پاسخ به این سوال که کدامیک از ۷ تیمی که در خطر سقوط قرار دارند سقوط می کنند، گفت پیش بینی دشوار است. همه ی بازیها سخت است و فکر می کنم تیمی که همه تمرکزش را بگذارد و با تمام‌توان زحمت بکشد، موفق می شود. آرزوی من این است که بازیکنان ما مثل بازیهای گذشته تا لحظه آخر تلاش کنند و مطعنم که خدا هم کمکمان می کند و می توانیم نتیجه بگیریم. 

ما یک تیم جوان راهی مسابقات کردیم و من به عنوان یک مربی جوان برای اولین سال ریسک بزرگی کردم و خیلی از مربیان با تجربه گفتند که این کار را نکنم. اعتقاد من این بود که در سایپا باید چنین مسیری را می رفتیم و مطمعنم که سالهای آینده همه متوجه می شوند که ما چه کاری کرده ایم .

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان گفت: از سازمان لیگ، جامعه رسانه و سایر عزیزان تشکر می کنم. لیگ امسال ۱۴ ماه طول کشید. بعضی وقتها یک چالش هایی بوجود می آید که طبیعی است و در کار اختلاف نظر وجود دارد.در فوتبالی که الان رقم قراردادهای آنچنانی وجود دارد یک تیم جوان و کم هزینه را در لیگ داشتیم.  ای کاش یک روزی رسانه ها قرارداد کل تیم سایپا از کادر فنی تا پزشک، ماساژور و فیزیوتراپ را ببینند که جمع آن چقدر است و یک تیم بزرگ یک بازیکنش چقدر گرفته است. کار بزرگی بود که باشگاه سایپا انجام داد و از من حمایت کرد و از خدا می خواهم که کار ما دیده شود و بتوانیم در لیگ ادامه  دهیم و مطمعنم که بچه ها این شرایط را درک کرده اندو همه توانشان را در بازی فردا می گذارند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.