صادقی: کار ما در فوتبال ایران یک دستاورد بود

صادقی: کار ما در فوتبال ایران یک دستاورد بود

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا، ابراهیم صادقی پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: در تیم جوان سایپا، تجربیات خوبی به دست آوردم. خیلی کار سختی بود. اگر نیمه اول را نگاه کنید تا همان دقیقه 10 امیری یک موقعیت داشت که گل کرد، ولی همان موقعیت را بازیکن ما گل نکرد. فرق دو بازیکن همین است.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر بعد از کرونا نتایج خوبی گرفتیم. خوشحالم در لیگ ماندیم و امیدواریم بازیکنان جوانی که به آنها بازی دادیم، بازیکنان بزرگی شوند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری بعد از بازی نیز گفت: سال خیلی سختی برای من بود به عنوان اولین سال مربیگری ام با یک تیم جوان. خیلی از مربیان قدیمی خودم، گفتند که کار پرریسکی است و شاید آینده مربیگری ام زیر سؤال برود. در هر صورت فلسفه باشگاه سایپا این بود که بستری را برای فصل های بعد فراهم کند که خدا را شکر ما توانستیم این کار را انجام بدهیم. متأسفانه نتایج مان خوب نبود. در نیم فصل اول خیلی تیم مان جوان بود، ولی در نیم فصل دوم بچه ها پخته تر شدند و بهتر بازی کردیم. بعد از کرونا هم به جز این بازی نتایج خوبی گرفتیم.

شاید جوانگرایی باعث می شد من از دنیای مربیگری کنار بروم. ، صادقی با بیان این جمله تأکید کرد: جا دارد اینجا از مدیران سایپا هم تشکر کنم که در لیگی که فقط سه مربی تا پایان فصل در تیم های شان ماندند، با وجود اینکه نتایج خوبی نگرفته بودیم به من اعتماد کردند و تا روز آخر در تیم بودم. باید از آقای کاشانی تشکر کنم. ما نتایج خوبی نگرفتیم، ولی او حداقل هفته ای یک بار به تیم سر می زد و همه جوره ما را حمایت می کرد. فکر می کنم تجربیات امسال خیلی در آینده به درد من می خورد. بازی دادن به بازیکن 17 ساله و 10 بازیکن در تیم امید و دو بازیکن در تیم جوانان داشتن، قطعاً در آینده به باشگاه و فوتبال ملی ما کمک خواهد کرد. این بازیکنان حتماً در آینده بازیکنان خوبی خواهند شد.

وی ادامه داد: شما نگاه کنید در گل اول وحید امیری یک تک به تک را تبدیل به گل کرد، اما چند دقیقه بعد بازیکن جوان ما یک موقعیت شبیه به آن را از دست داد. فرق یک بازیکن ملی پوش و میدان دیده با یک بازیکن جوان همین است. پرسپولیس کلکسیونی از این بازیکنان دارد. ما امروز نسبت به هشت بازی گذشته نتوانستیم بازی خوبی انجام دهیم، چون خیلی زود گل خوردیم و استرس زیادی به تیم مان وارد شد.

سرمربی تیم سایپا در خاتمه گفت: ما نیت مان این بود که به جوان ترها فرصت بدهیم و این کار را هم کردیم. خدا هم کمک کرد و یک تیم سالم و بدون هیچ زد و بندی بستیم. جای تقدیر دارد این همه بازیکن جوان وارد فوتبال ایران کردیم. در لیگی که قراردادها رو می شود و یک بازیکن خارجی چند میلیارد می گیرد، اگر رسانه ها سراغ قرارداد تمام بازیکنان، کادر فنی و کادر پزشکی ما بروند و بررسی کنند، همه آنها به اندازه یک بازیکن خارجی تیم های بزرگ نیست. فکر می کنم در فوتبال این هم یک دستاورد است. گرچه باید نتایج بهتری می گرفتیم، اما ما 17 بازیکن خودمان را از دست داده بودیم و همه آنها الان در تیم های بالای جدول ستاره هستند. خدا را شکر در نیم فصل دوم نتایج مان بهتر شد و خدا را شکر در لیگ ماندیم. قطعاً سایپا می تواند در فصل های بعد نتایج بهتری بگیرد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

آرمان
آرمان جمعه, 31 مرداد,1399 01:11
فاز این مربیتون چیه خدایی؟ علی دایی با اون ترکیب جوون تیمش بدون پشتیبانی از مدیریت بدون پول برای بازیکناش بهترین نتایج سایپا رو رقم زد
سهمیه گرفت برای تیم. اونوقت این مربی ( روباه ) فقط حرف مفت میزنه کدوم نتایج ؟ کی سایپا انقدر حقیر بوده ؟ هم یادشونو هیجان بازی های سایپا جلوی استقلال و پرسپولیس و این چه بازی بود ؟ بدبخت اگه پارس جنوبی یه گل زده بود الان سایپا دسته دو بود با چه وقاحتی داری حرف میزنی ؟