در نشست سرپرست معاون ورزش مطرح شد

تبیین سیاست های ورزش قهرمانی و تیم های پایه و آکادمی

 تبیین سیاست های ورزش قهرمانی و تیم های پایه و آکادمی

نشست معاون ورزش باشگاه با مدیران و سرپرستان تیمهای ورزشی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در محل کلبه خورشید برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا،صبح روز چهارشنبه  مورخ ۱۲ شهریور ماه جلسه معاونت ورزش شرکت فرهنگی ورزشی سایپا  برگزار شد.
در این نشست که با حضور سرپرست معاونت ورزش ، مدیر ورزش قهرمانی و سرپرستان تیم های ورزشی برگزار شد,  در خصوص تبیین سیاست های ورزش قهرمانی و تیم های پایه و آکادمی بحث و تبادل نظر شد.
دکتر رحیمی سرپرست معاونت ورزش شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در این جلسه  در خصوص اینکه  باشگاه سایپا بنیانگذار تیم های پایه در سطح  کشور می باشد اشاره کرد و گفت :
باشگاه سایپا همواره در رده های پایه جز برترین ها بوده و همیشه حرف برای گفتن داشته است و ما در این خصوص برنامه ریزی جامعی  انجام داده ایم  و امید است در این رده هاي سنی همواره در سطح قهرمانی باشیم.
وی ابتدا به  وضعیت  تیم های فوتبال پایه  سایپا اشاره کرد و گفت: کادر فنی تیمهای پایه فوتبال تشکیل شده است و حضور بازیکنان قبلی و جذب چند بازیکن با تجربه در دستور کار می باشد و امیدواریم با توجه به نام بزرگ سایپا  در اين زمینه نيز  برند سازی كنيم  و در سطح استان و کشور همواره زبانزد باشیم و هدف ما قهرمانی در این بخش می باشد.

   معاون  ورزش سایپا  گفت: استعداد پروری حلقه گمشده آکادمی های کشور می باشد ولی ما با الگویی استاندارد در جهت آموزش تیم های پایه گام برداشتیم و با رویکرد خودکفایی در بازیکن سازی با پیشرفته ترین روش های موجود در این خصوص عمل مي نماييم.

دکتر رحیمی با اشاره به ثبت نام ۱۷۰۰ نفر برای آکادمی والیبال تیم سایپا اظهار امیدواری کرد و گفت, از این تعداد حدود ۱۳۰۰ نفر واجد شرایط تست گیری خواهند شد  که امید است از میان آنها در پست های مختلف بازیکن جذب آکادمی نمائیم.
 وی با بیان اینکه این حوزه  به توجه ویژه نیاز دارد، گفت: استعدادها و پتانسیل های بالایی داریم که اگر توجه ویژه شود می توانیم در سطح ملی نیز بازیکن سازی کنیم.
رحیمی تصریح کرد: با توجه به اولویت داشتن  تیم های قهرمانی و با تلاش های فراوانی که در این خصوص انجام شده است, امید داریم نتایج مطلوب و رضایت بخشی را کسب نماییم.
وی در ادامه از درخشش تیم های بانوان یاد کرد و گفت: سال گذشته دو عنوان بسیار دلچسب کسب نمودیم. کسب عنوان قهرمانی بانوان در سوپرلیگ والیبال و نائب قهرمانی تیم فوتسال بانوان در کشور  نوید این را می دهد که بتوانیم در فصل آتی نیز هردوتیم را بهتر از شرایط قبل تصور کنیم  و بر آن هستیم تا  در بخش بانوان نیز استعداد پروری  داشته باشیم و می بایستی  به زیرساخت ها توجه بیشتری کنیم.
وی گفت: همزمان با فرایند استعدادیابی والیبال آقایان,  این مدل را در بخش بانوان نیز طراحی نمودیم که در آینده ای نزدیک فراخوان ثبت نام آن آغاز خواهد شد.
رحیمی در پایان عنوان کرد: از تمامی اعضاء کادر فنی و بازیکنان و کلیه عواملی که در کسب این عناوین تلاش نمودند تقدیر و تشکر دارم و امیدوارم با همدلی و وحدت رویه به اهداف والای تعیین شده دست پیدا کنیم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.