مصطفی کارخانه:

اتحاد و همدلی رمز موفقیت تیم والیبال سایپا است

اتحاد و همدلی رمز موفقیت تیم والیبال سایپا است
خدارو شاکرهستم که اولین گام در مسابقات لیگ برتر والیبال کشور را محکم برداشته و موفق به کسب سه امتیاز دیدار نخست مقابل هورسان رامسر شدیم.

مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بزرگسالان سایپا ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ اظهار داشت: رقابت تیم ها در هفته اول نشان داد که مسیر پرپیچ و خمی را پیش روی خواهیم داشت. اما قطعا با همدلی و اتحاد بازیکنان تیم قطعا روزهای بهتری را رقم خواهیم زد.
کارخانه در مورد بازی با خاتم اردکان اظهار کرد: بازی خارج از خانه همواره با دشواری های خاص خود همراه است. در این خصوص تمرینات بهتری را انجام دادیم. روی نقاط قوتمان تمرکز کرده ایم و نقاط ضعف مان را نیز برطرف خواهیم کرد.
وی در مورد امیر حسینی کاپیتان تیم گفت: حسینی به علت ابتلا به کرونا 40 روز در تمرینات حضور نداشت. ولی رفته رفته و با تمرینات منظم سطح آمادگی خود را بالا برده و قطعا در ادامه مسابقات به اوج آمادگی خود خواهيم رسيد. علیرغم اینکه در بازی اول نیز عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشت.
کارخانه در خصوص روند آمادگی تیم خود گفت: در حال حاضر آمادگی 100 درصد نداریم ولی در روند مسابقات تیم منسجم ، متحد و کم اشتباه خواهد شد. لیگ امسال لیگ سخت و دشواری است. با توجه به نزدیکی رقابتها به یکدیگر باید صبر و حوصله را پیشه راه خود قرار دهیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.
وي در مورد جدول مسابقات و راه یابی هشت تیم در انتها به مرحله پلی آف گفت: تمرکزمان این است که ضمن راه یابابی به این مرحله بتوانیم با توجه به پتانسیل موجود در تیم  قطعا به نتایج دلخواه خود برسيم. هرچه منسجم تر و با اتحاد باشیم، قطعا راه هموار تر خواهد شد.
سرمربی تیم والیبال بزرگسالان سایپا در خاتمه عنوان کرد: وقتی باشگاه و بازیکنان و کادر فنی مثل یک سرباز عمل کنند و شرح وظایف خود را به درستی انجام دهند و با تجربیات خوبی که در اختیار داریم ،مسیر قهرمانی هموارتر خواهد شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.