تمام موفقیت هایم را مدیون باشگاه سایپا هستم

تمام موفقیت هایم را مدیون باشگاه سایپا هستم
باشگاه سایپا در پیشرفت من در واليبال نقش بسزایی داشته و امیدوارم بتوانم قدردان تلاش ها و زحمات این باشگاه خوشنام باشم.

مصطفی حیدری لیبرو تیم والیبال بزرگسالان سایپا به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا گفت: حمایت های باشگاه سایپا باعث شد که به تیم ملی دعوت شوم و از سایپا به پیراهن تیم ملی دست یافتم. انصافا این باشگاه جز معدود باشگاه های کشور است که به رسالت اصلی خود که در حقیقت جوانگرایی و پشتوانه سازی است به نحو احسن می پردازد.
وی در مورد بازیهای تیم سایپا در این فصل گفت: لیگ امسال نسبت به سالهای گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار است و به نظر می رسد، هفت الی هشت تیم مدعی قهرمانی، در این مسابقات حضور داشته باشند. چرا که با توجه به پیشرفت ورزش والیبال در کشور، تمامی تیم ها با نگاه کاملا حرفه ای در لیگ حضور دارند.
حیدری در خصوص نحوه میزبانی تیم سایپا در اولین مسابقه لیگ برتر اظهار داشت: تلاش بسیار زیاد و شبانه روزی کارکنان شرکت فرهنگی ورزشی سایپا باعث شد که بتوانیم میزبانی بسیار خوبی داشته باشیم. جا دارد صمیمانه از آنها تشکر کنم و خوشحالم که با جلب رضایت مسئولین برگزاری مسابقات لیگ، هفته سوم لیگ نیز در شهدای کارگر سایپا برگزار خواهد شد.
وی درخاتمه خاطرنشان کرد:  بازی سختی را مقابل تیم هورسان رامسر داشتیم و خدارو شکر که توانستیم هر سه امتیاز مسابقه را کسب نمائیم. با همه بازیکنان یکدل شدیم و امیدوارم در هر بازی نسبت به بازی قبلی بهتر باشیم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.