شروع تمرينات نارنجي ها با حضور سرپرست باشگاه / در نشست صميمانه نارنجی‌ها از امیرسام غلام‌نژاد و روزبه شاه‌علیدوست تجلیل شد

شروع تمرينات نارنجي ها با حضور سرپرست باشگاه / در نشست صميمانه نارنجی‌ها از امیرسام غلام‌نژاد و روزبه شاه‌علیدوست تجلیل شد
تیم فوتبال سایپا با حضور سرپرست و اعضای هیئت مدیره باشگاه تمرینات آماده سازی جام بیستم لیگ برتر فوتبال ایران را آغاز کرد.


به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ تيم فوتبال بزرگسالان سايپا امروز ٢٦ شهريور ماه ٩٩ با حضور ٢٧ بازيكن تمرينات پيش فصل جام بيستم ليگ برتر را شروع كرد.

تمرين امروز پس از صحبت‌های صمیمانه و همدلانه اميرحسين تابع جماعت، سرپرست شركت فرهنگي ورزشي، محمد رحيمي، معاون ورزش و ابراهيم صادقي، سرمربي و با حضور مهرداد اسلامي، عضو هيئت مديره باشگاه سايپا استارت زده شد.

اميرحسين تابع جماعت، سرپرست شركت فرهنگي ورزشي سايپا با اشاره به اتفاقات فصل گذشته از تمام اعضاي تيم تقدیر كرد كه با اتحاد و همدلي تا آخرين لحظه جنگیدند و تمام تلاش خود را انجام دادند، وی ادامه اين اتحاد و تلاش را در اين فصل نیز مهم دانست.

تابع جماعت ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های تیم فوتبال سایپا و سایر تیم‌های این باشگاه در سال جاری اعتلای برند گروه خودروسازی سایپا و کسب نتیجه متناسب با جایگاه این گروه صنعت ملی است.

تابع جماعت افزود: گروه خودروسازی سایپا یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی کشور است که چرخ این گروه بزرگ با دستان پرتوان و زحمتکش کارگران خدوم شرکت سایپا می‌چرخد و در وضعیت اقتصادی کنونی هزینه های باشگاه فرهنگی و ورزشی با همت آنها تامین می شود، از این رو باید به تلاش های آنها احترام و ارزش ویژه ای قائل شد و در زمین فوتبال به دنبال اعتلای نام و برند گروه خودروسازی سایپا بود.

سرپرست شركت فرهنگي ورزشي اظهار داشت: بازیکن‌سازی، جوانگرایی و سرمایه‌گذاری روی جوانان و استعدادهای کشور از مهمترین اعتقادات مهندس سلیمانی مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا و از اولویت‌های اصلی ماست.

سرپرست باشگاه سایپا همچنین با تجلیل از مرحوم مجید غلام نژاد بازیکن سابق سایپا و تیم ملی گفت: امروز یاد و خاطره مجید غلام نژاد بازیکن اخلاق مدار کشور که از تیم های پایه فوتبال سایپا به رده سنی بزرگسالان فوتبال کشور معرفی شد و به تیم ملی کشورمان راه یافت را گرامی می داریم و به روح بزرگش درود می فرستیم.

تابع جماعت در ادامه امیرسام پسر مرحوم غلام نژاد را فراخواند و پیراهن امضاشده توسط بازیکنان تیم سایپا به همراه لوح تقدیر به او اهدا کرد، وی همچنین از تلاش های غیرتمندانه و مجدانه روزبه شاه علیدوست که قریب به ۱۵ سال در این مجموعه ورزشی حضور داشته قدردانی کرد و برای این ورزشکار بااخلاق و نارنجی وفادار که در خاطرات روزهای خوش سایپا نقش پررنگی ایفا کرده است، آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

بعد از سخنان سرپرست شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، ابراهیم صادقی نیز با تشکر از حمایت های مهندس سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مهندس تابع جماعت سرپرست باشگاه و اعضای هیئت مدیره، فلسفه این فصل را نیز بازیکن سازی، پرورش استعدادها و جوانگرایی دانست.

صادقی افزود: فصل گذشته به جوان ها فرصت دادیم و حمایت کردیم، امسال توقع ما این که باتجربه تر عمل کنند و نتایجی در خور نام و جایگاه سایپا بگیریم.

گفتنی است مدت تمرین امروز ۶۰ دقیقه بود و سایپایی ها یک تمرین سبک کار با توپ در برنامه خود داشتند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.