مصطفی کارخانه:

اتفاق پیش آماده غیر عمدی بود

اتفاق پیش آماده غیر عمدی بود
اتفاق پیش آمده در لیگ برتر والیبال ، به دلیل کم تجربگی بازیکن سایپا و کاملا سهوی بود.

مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بزرگسالان سایپا ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا گفت: جابجايي لباس بازیکن تیم سایپا کاملا غیر عمدی و در مقایسه با اشتباهات بسیار بزرگی که بعضا در برگزاری مسابقات رخ می دهد، اتفاق چندان بزرگی نبود.
وی اضافه کرد: در یک ماه گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلاتی که گریبان تمام تیم ها و رشته های ورزشی کشور را گرفته است، تیم والیبال سایپا نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. به طور مثال محفوظ نگهداشتن لباس ها از آلودگی های کرونایی و تحویل پک لباس ها در فرصت بسیار اندک تا شروع بازی به دلیل پیشگیری از شیوع این بیماری منحوس، باعث اشتباه سهوی شده است و همچنین زمان برگزاری مسابقات بسیار نزدیک و فرصت برای بسیاری از هماهنگی های بین باشگاه ها و فدراسیون اندک بود. این مساله نیز یک خطای غیر عمد بود و سهوا اتفاق افتاد.
سرمربی تیم والیبال سایپا افزود: باشگاه سایپا همواره در مسیر استعدادیابی و پرورش استعداد های ورزشی قدم های ارزشمندی را برداشته است و بر همین اساس در این فصل نیز از بازیکنان مستعد و جوان در کنار با تجربه های تیم استفاده کرده است. عیسی ناصری نیز که از تیم های پایه و آکادمی والیبال سایپا به تیم بزرگسالان دعوت شده است از آینده داران این رشته ورزشی محسوب می شود.
کارخانه در خاتمه خاطرنشان کرد: ناصری بازیکن جوانی است که باید مورد حمایت قرار گرفته شود و به همین منظور در دیدار سایپا مورد استفاده کادر فنی قرار گرفت. از این رو امیدوارم فدراسیون والیبال و در راس آن جناب آقای داورزنی که بارها از تعامل باشگاه سایپا با خانواده والیبال قدردانی داشته است در رای کمیته انضباطی تجدید نظر فرمایند. باشگاه سایپا نیز از فرصت قانونی خود در این زمینه استفاده خواهد کرد و انتظار دارد با رافت اسلامی از این اشتباه سهوی که تاثیری در نتیجه بازی و کسب امتیاز نداشته است، صرف نظر فرمایند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.