به بهانه روز ملی صادرات؛

سایپا و لژیونرهایی که به جهان صادر کرد

شرکت فرهنگی ورزشی سایپا از دیر باز به عنوان یک باشگاه بازیکن ساز شهرت داشته و همه ساله ورزشکاران توانمند و آینده داری را نه تنها تحویل جامعه ورزش کشور بلکه به عرصه های بین المللی معرفی می کند و به نوعی بازیکنهای ساخته و پرداخته خود را به خارج از کشور صادر کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ روز ملی صادرات ، سمبلی برای ارج نهادن به تلاش‌های انجام شده از سوی صادرکنندگان برای حضور در بازار ها است ، چرا که صادرات تجلی قدرت و توانمندی کشور است. در این حوزه ورزش هم بی نصیب نیست و بعضا با پرورش استعدادهای خوش آتیه و لژیونر شدن آنها در این مسیر گام بر می داد.
اما بد نیست به بهانه روز ملی صادرات، با بازیکنانی که از رده های سنی پایه فوتبال باشگاه سایپا تا درجه ستاره شدن در این رشته صعود کردند و در نهایت به تیم های خارجی پیوستند آشنا شویم.
مسعود شجاعی، علی قلی زاده به صورت مستقیم از باشگاه سایپا به فوتبال امارات و بلژیک ترانسفر شدند اما بازیکنانی همچون کریم انصاری فرد، کاوه رضایی، مهدی مهدی خوانی، مهدی ترابی نیز جز بازیکنان پرورش یافته سالهای اخیر سایپا هستند که در حال حاضر در باشگاه های اروپایی فوتبال بازی می کنند. کریم انصاری فرد در یونان توپ می زند، کاوه در بلژیک بازی می کند و مهدی خوانی در کرواسی به میدان می رود.
این در حالی است که بازیکنانی همچون مجید حسینی، الهیار صیاد منش بعد از درخشش در تیم های پایه سایپا مورد توجه تیم های مطرح داخلی و سپس اروپایی قرار گرفتند و در مسیر لژیونر شدن قرار گرفتند تا به عنوان ستاره های صادراتی سایپا شناخته شوند.
سایپا قطعا به تداوم شناسایی مستعدین ورزش خواهد پرداخت تا نه تنها  آینده ورزش کشور را تضمین کند بلکه به رسالت خود در امر بازیکن سازی و صادرات بازیکن جامه عمل بپوشاند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.