صادقی: آماده مسابقه با پرسپولیس هستیم

صادقی: آماده مسابقه با پرسپولیس هستیم
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما یک هفته قبل آماده بودیم تا لیگ برتر شروع شود اما نمی‌دانم به چه دلیل مسابقات شروع شد و این موضوع به نفع تیم های با برنامه نیست.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا:ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار هفته اول مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم که لیگ دوباره شروع شد و می توانیم فوتبال بازی کنیم. البته ما یک هفته قبل آماده بودیم که نمی دانم به چه دلیل مسابقات شروع نشد. اگر به دلیل کرونا بوده که الان تعداد کسانی که مبتلا و فوت می شوند، خیلی بیشتر است.

وی ادامه داد: دوباره مثل لیگ سال گذشته، مسابقات با تاخیر شروع شد واین برای تیم هایی که با برنامه ریزی شروع می‌کنند خوب نیست. ولی کاملا آماده هستیم .می‌خواهیم امسال خیلی قوی تر از سال قبل بازی کنیم امسال هم روند جوانگرایی را داریم و هم جوانترین  تیم لیگ برتر هستیم.

صادقی عنوان کرد: می‌خواهیم تبدیل به یک باشگاه سازنده شویم. قبلا هم بودیم اما طی دو سال اخیر با برنامه تر کار می‌کنیم امسال به جوان‌های خوبی در لیگ بازی می دهیم و این برای باشگاه ما افتخار است که می‌تواند بخشی از روند سازندگی فوتبال ایران باشد.

 مربی سایپا در مورد بازی فردا مقابل پرسپولیس عنوان کرد: قطعاً دیدار قوی و محکمی را مقابل تیم بزرگ پرسپولیس انجام می‌دهیم.

 تیم قابل احترامی هستند. به کادر فنی، بازیکنان و هواداران شان بابت فینال آسیا و چهار دوره قهرمانی تبریک می گویم ولی ما حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و مطمئنم فردا بازی خیلی خوبی انجام می دهیم. تیم آنها تقویت شده تیم ما هم همینطور. جوانان فصل گذشته ما با تجربه تر شدند و با اعتماد به نفس بیشتری بازی می کند مطمئنا فوتبال بهتری بازی می‌کنیم و هم در این لیگ می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.

وی ادامه داد: نسبت به فصل گذشته قویتر است چون چند بازیکن خوب به آن ها اضافه شده است پرسپولیس همیشه خوب بوده و الان هم همینطور است.

 صادقی در مورد از دست دادن بازیکنانی مانند آرمان رمضانی که اکنون در پرسپولیس بازی می کند، گفت:چند بازیکن ما خودشان تصمیم گرفتند به تیم دیگری بروند برای آنها آرزوی موفقیت داریم هدف ما این بود که اسکلت تیم را حفظ کنیم و ۵۶ بازیکن را به لیگ جدید اضافه کنیم اما متاسفانه بعضی از بازیکنان از ما جدا شدند چون مبالغ قراردادشان واقعاً خیلی بالاتر از چیزی بود که می‌توانستیم پرداخت کنیم.

در حد توانمان تیم خوبی بستیم و خیلی هم به آن امیدواریم. جوان‌ترها باید قدر این فرصت را بدانند شاید در کمتر باشگاهی انقدر روی بازیکن ۱۸ ۱۹ و ۲۰ ساله حساب کند باید طوری کار کند که راه برای هم نسلان آنها باز شود که بتوانند در باشگاه دیگر بازی کنند.

وی در مورد اینکه سایپا بازیکنانی مانند شاه علیدوست و فلاح‌زاده را از دست داده و آیا کمبود تجربه به این تیم لطمه نمی‌زند اظهار داشت چند بازیکن با تجربه ما جدا شدند اما جایگزین آنها  هم در  لیگ بازی کردند و در این زمینه مشکلی نداریم.

سرمربی سایپا در مورد برگزاری مسابقه با پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی گفت: استادیوم‌ ما دستگردی است حق طبیعی این است که آنجا بازی کنیم. از همه نهادهایی که کمک کردند خیلی تشکر می کنم که واقعیت این است که بازی باید آنجا برگزار می‌شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.