صادقی: با برنامه کار کردیم و به هدف هایمان رسیدیم

صادقی: با برنامه کار کردیم و به هدف هایمان رسیدیم
استفاده از ميزبانی حق مسلم و قانونی ما بود و صميمانه از مديرعامل باشگاه سايپا به دليل پيگيری هايشان برای انجام اين مسابقه در ورزشگاه دستگردی تشكر ميكنم.

به گزاری روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پایان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته نخست بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر که در ورزشگاه دستگردی برگزار و با تساوی بدون گل پایان یافت، اظهار کرد: در دیدار پایانی فصل قبل، با نتیجه 3 بر صفر برابر پرسپولیس شکست خوردیم و در این فصل کاری که می توانیم انجام دهیم، تغییر ذهنیت بازیکنان است.

وی افزود: معتقدم بازیکنان مان در شروع لیگ خوب بودند و هدف مان این است که خوب بازی کنیم و خوب نتیجه بگیریم. البته روند بازیکن سازی را هم باید ادامه دهیم.

سرمربی سایپا ادامه داد: امروز مقابل تیمی به میدان رفتیم که چهار مرتبه پیاپی قهرمان لیگ برتر شده و به فینال آسیا نیز صعود کرده است. در این مسابقه، ما نیز موقعیت های خوبی داشتم و در مجموع از بازیکنانم راضی هستم؛ البته چند بازیکن در حد خودشان ظاهر نشدند و جا دارد بهتر شویم.

وی تأکید کرد: در مجموع به بازیکنان مان به خاطر عملکردی که داشتند، تبریک می گویم و جا دارد بهتر بازی کنیم تا در این فصل نتایج بهتری بگیریم.

صادقی در پاسخ به سوالی درباره محسن مسلمان و اینکه سن بالایی دارد، گفت: او خیلی سن بالایی ندارد و 29 سالش است. ایرادی که فصل قبل داشتیم این بود که خیلی جوان بودیم و این فصل سعی کردیم بازیکنان با تجربه تر جذب کنیم تا به ما کمک کنند.

سرمربی سایپا در پاسخ به سوال دیگری درباره عملکرد اکبرمنادی گلر این تیم نیز گفت: حامد لک نیز در پایان مسابقه درخشش خوبی داشت و اگر واکنش او نبود، امکان داشت یک بر صفر پیروز شویم.

وی درباره عملکرد تیم داوری و اخراج کامیابی نیا نیز اظهار کرد: در مجموع مشکلی نبود اما اعتراض ها زیاد بود و نگران بودم داور تحت تاثیر اعتراض ها قرار بکیرد اما خوب توانست بازی را کنترل کند.

سرمربی سایپا درباره برگزاری مسابقه در ورزشگاه دستگردی نیز گفت: حق طبیعی ماست که در ورزشگاه خودمان بازی کنیم و کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی، از ورزشگاه آزادی هیچ چیزی کم نداشت و دو تیم بازی خوبی روی زمین ارائه کردند. ما باید از شرایط میزبانی خود استفاده کنیم و جا دارد از مدیرعامل باشگاه برای پیگیری هایشان و عزیزانی که در مسیر دستیابی به حق مان در کنار ما بودند، تشکر داشته باشم.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.