برنامه مسابقات لیگ برتر والیبال مردان اعلام شد

نارنجی پوشان حریفان خود را تا پایان فصل شناختند

نارنجی پوشان حریفان خود را تا پایان فصل شناختند
بر اساس اعلام برنامه از سوي فدراسيون واليبال ، تيم واليبال بزرگسالان سايپا در نيم فصل دوم لیگ برتر متمرکز مردان، به مصاف رقيبان خود خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا و به نقل از سايت رسمي فدراسيون واليبال، تيم واليبال بزرگسالان سايپا با سرمربيگري ناصر شهنازي، ساعت ١١ روز دوشنبه 22 دي ماه  سايپا در محل خانه واليبال در چارچوب هفته بیستم  لیگ برتربه مصاف پيكان تهران خواهد رفت. همچنین سایپا در هفته بیست و یکم ، راس ساعت 17 روز چهارشنبه 24 دی ماه در محل سالن فدراسیون والیبال مقابل فولاد سیرجان به میدان خواهد رفت. 
نارنجی پوشان در قالب هفته بیست و دوم ساعت 14 روز چهارشنبه اول بهمن ماه مقابل لبنیات هراز در خانه والیبال تهران صف آرایی می کنند و ساعت 11 روز جمعه 3 بهمن ماه در سالن فدراسیون والیبال در هفته بیست و سوم لیگ برتر رودرروی شهرداری گنبد می ایستند.
همچنین تیم والیبال سایپا در هفته بیست و پنجم ساعت 11 روز دوشنبه 13 بهمن ماه به میزبانی سالن فدراسیون والیبال شهرداری قزوین را ملاقات خواهند کرد و در هفته بیست و ششم لیگ راس ساعت 17 روز چهارشنبه 15 بهمن ماه با فولاد مبارکه سپاهان در خانه والیبال تهران دیدار خواهد داشت.
در هفته بیست و هفتم نارنجی پوشان سایپا راس ساعت 14 روز جمعه 17 بهمن ماه در سالن فدراسیون والیبال به نبرد با راه یاب ملل کردستان می پردازد و در چارچوب هفته بیست و هشتم ساعت 14 روز شنبه 25 بهمن ماه مقابل شهرداری ورامین به میدان می رود.
بلند قامتان سایپا در هفته بیست و نهم ساعت 11 روز دوشنبه 27  بهمن ماه به مصاف هورسان رامسر خواهند رفت و در هفته سی ام ساعت 17 روز چهارشنبه 29 بهمن ماه در خانه والیبال تهران به پیکار با شهداب یزد  خواهد پرداخت.
بر اساس اعلام كميته رويدادها و برگزاري مسابقات و با توجه به اينكه در هر هفته دو تيم استراحت خواهند داشت ، قرعه استراحت تيم سايپا در هفته هاي  نوزدهم و بيست و چهارم اين دوره از مسابقات خواهد بود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.