حضور مديرعامل باشگاه سايپا در مراسم درختكاري در كميته ملي المپيك

حضور مديرعامل باشگاه سايپا در مراسم درختكاري در كميته ملي المپيك
با حضور معاونین و مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون های ورزشی و قهرمانان نامدار ورزش کشور، آیین بزرگداشت هفته درختکاری و منابع طبیعی در تاریخ دوشنبه 18 اسفندماه در محوطه آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شركت فرهنگي ورزشي سايپا  ، 15 الی ۲۲ اسفندماه هر سال با عنوان هفته درختکاری و منابع طبیعی نامگذاری شده است. بزرگداشت هفته منابع طبیعی امسال با شعار «همه با هم جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی» در سراسر کشور و استان تهران در حال برگزاری است.
به همین مناسبت آکادمی ملی المپیک طبق رسم هر ساله و در راستای ترویج فرهنگ درخت و درخت کاری، ساعت 10 صبح امروز دوشنبه 18 اسفند 1399 با حضور مسئولین و قهرمانان ورزشی کشور و همچنین با مشارکت کمیسیون محیط زیست کمیته ملی المپیک و انجمن اهداء عضو ایران طی مراسمی که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد چندين  نهال در محوطه این آکادمی غرس شد.
مهرداد سراجي مديرعامل شركت فرهنگي ورزشي سايپا نيز به نمايندگي از باشگاه هاي ورزشي ايران و فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران در اين مراسم با شكوه شركت كرد.
شایان ذکر است، تقدیر از خانواده های دو شهید مدافع سلامت و کاشت دو نهال به یادبود این عزیزان توسط خانواده های ایشان از دیگر برنامه هایی بود که در اين مراسم انجام شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.