ابراهیم صادقی: اشتباه داوری باعث شد این نتیجه رقم بخورد

ابراهیم صادقی: اشتباه داوری باعث شد این نتیجه رقم بخورد
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: دیدار سایپا ونساجی قطعاً بازی خیلی خوبی از آب در می‌آید.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا :ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران گفت: برای همه مردم ایران در پایان سال 99 آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم ویروس کرونا هرچه سریع‌تر از بین برود تا بتوانیم بار دیگر تماشاگران را در ورزشگاه‌ها ببینیم زیرا این موضوع حال خوبی دارد. سال گذشته که در خانه نساجی بازی کردیم تماشاگران زیادی در ورزشگاه وطنی حضور داشتند که به بازی شور و حرارت زیادی ‌دادند و تمام بازیکنان دوست دارند در چنین شرایطی بازی کنند.
وی افزود: درباره بازی هم باید بگویم نسبت به دیدار جام حذفی سایپا متفاوتی را خواهید دید و قطعاً بازی خیلی خوبی از آب در می‌آید. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از تجربیات بازی قبلی استفاده کرده و آنالیز خوبی روی آن مسابقه داشتیم. امیدوارم بتوانیم برنده دیدار با نساجی باشیم و اطمینان دارم بینندگان دیدار خوبی را از هر دو تیم شاهد خواهند بود. بچه‌های ما از لحاظ جسمی و ذهنی کاملاً آماده مسابقه هستند.
سرمربی سایپا درباره احتمال استفاده از نفرات جدید این تیم مقابل نساجی گفت: با حمایت مدیرعامل  و مديران باشگاه  توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم که اکنون همراه ما هستند و نسبت به شرایط بازی از آنها به عنوان بازیکن اصلی یا تعویضی استفاده خواهیم کرد. امیدوارم بتوانند در ادامه راه به ما کمک کنند.
صادقی درباره دلیل جدایی پیروز قربانی از کادر فنی‌اش توضیح داد: درباره این موضوع فقط به یک جمله اکتفا می‌کنم. از تمام زحمات پیروز قربانی در این 6 ماه تشکر  ميكنم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.
وی درباره اینکه آیا غیبت تماشاگران در ورزشگاه به سود سایپا شده است، گفت: بودن تماشاگران در هر ورزشگاهی حال و هوای خیلی خوبی دارد و تمام بازیکنان دوست دارند در ورزشگاهی پر از تماشاگران بازی کنند زیرا برای آنها لذت‌بخش است. باز هم امیدوارم همه مردم سلامت باشند و فردا بازی با کیفیت و خوبی را ببینند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.