نگاهی به بریده جراید در هفته ای که گذشت؛

سراجی: رقم اعلام شده قرارداد کمالوند کذب است

سراجی: رقم اعلام شده قرارداد کمالوند کذب است

طی هفته گذشته، مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در گفتگو با رسانه های مختلف خبری از جمله رسانه های تصویری و جراید رقم قرارداد کمالوند را کذب خواند.
در متن انتشار یافته در رسانه ها، سراجی اذعان می دارد که باشگاه سایپا هرگز تعهدی فراتر از بودجه ای که در اختیار دارد ایجاد  نمی کند.
مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا ضمن بیان مطلب فوق در خصوص رقمهای میلیاردی قرار داد با سرمربی جدید تیم فوتبال ادامه می دهد: ارقامی که در برخی رسانه ها اعلام شده رقمی نیست که باشگاه بخواهد به مربی تیم فوتبال بزرگسالانش پرداخت کند.  سقف بودجه این شرکت، رقم معقولیست و ما هرگز پا فراتر از بودجه تعیین شده نخواهیم گذاشت.
وی ادامه می دهد: رقم های میلیاردی اعلام شده کاملا کذب و فرافکنی است و برنامه ها و هزینه های باشگاه سایپا کاملا مشخص و تعیین شده است.
سراجی در خاتمه در پاسخ رسانه ها مبنی بر اینکه گفته می شود کمالوند در پی پیشنهاد نجومی باشگاه سایپا از استقلال جدا شده است، خاطر نشان می کند: قطعا این مربی توانمند دلایل دیگری برای خود داشته و قطعا مسائل مالی در این تصمیم وی نقشی نداشته است.

 

http://www.saipasport.com/%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87/%DA%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88/agentType/View/PropertyID/201

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.