پوران زارع و درخشش در جام باشگاه‌ها؛

یک ایرانی، بهترین مدافع والیبال زنان آسیا

یک ایرانی، بهترین مدافع والیبال زنان آسیا
دفاع وسط تیم والیبال زنان سایپا در پایان رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا موفق به کسب عنوان فردی شد و بهترین مدافع رقابت‌ها معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه" پس از پایان رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال زنان آسیا و شکست نماینده ایران (سایپا) در مرحله رده‌بندی و رسیدن به عنوان چهارمی رقابت‌ها، باعث شد تا شاگردان مریم هاشمی جایی روی سکوی برترین‌ها نداشته باشند، هر چند که عنوان چهارمی به دست آمده هم یک تاریخ‌سازی برای والیبال زنان ایران است و پس از پنج دهه چنین افتخاری به دست آمده است.
 
در میان عناوین فردی، یک افتخار ویژه نصیب دفاع وسط سایپا شد؛ پوران زارع، دفاع وسط باتجربه و 37 ساله خودروسازان که نمایش خوبی را در تورنمنت جام باشگاه‌های والیبال زنان آسیا به ثبت رسانده بود.
شاید بهترین نمایش او روز گذشته مقابل آلتای قزاقستان رقم خورد که بارها در مقابل ستارگان باتجربه قزاق قد علم کرد و مانع از ورود ضربات آن‌ها به زمین سایپا شد، به عنوان بهترین مدافع تورنمنت معرفی شد تا ستاره کهنه‌کار و باتجربه سایپا، با یک دستاورد ویژه از جام باشگاه‌های آسیا 2021 خارج شود.
 
زارع با بدرقه ویژه همبازیان خود برای دریافت جایزه خود به سوی میز جوایز رفت و با توجه به شرایط کرونایی و پروتکل‌ها، تندیس بهترین مدافع را از روی میز برداشت و با آن مقابل لنز دوربین عکاسان عکس یادگاری گرفت و سپس به آغوش همبازیان خود بازگشت.

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.