بازی بسیار سختی با آستارا داریم؛

شاه‌علیدوست: می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم

شاه‌علیدوست: می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم
کاپیتان تیم فوتبال سایپا معتقد است روند رو به رشد تیم می‌تواند از دیدار برابر شهرداری آستار آغاز شود.

به گزارش "روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا"، روزبه شاه‌علیدوست کاپیتان تیم فوتبال سایپا پیش از مصاف با شهرداری آستارا در مورد آخرین شرایط تیم اینطور حرف هایش را آغاز کرد: خدا را شکر در کل شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم. خب در ابتدای فصل یک مقدار دیر شروع کردیم و نتوانستیم تمرینات بدنسازی مناسبی داشته باشیم. هشت، نه مصدوم داریم که در روندمان تاثیرگذار بوده است. ان شاالله با رسیدن مصدومان شرایط‌‌مان رفته رفته بهتر خواهد شد. به هر حال این تورنمنت 34 هفته است که هفت هفته‌اش را پشت سر گذاشته‌ایم ولی از این به بعد روندمان با رسیدن مصدومان بهتر خواهد شد.
او سپس در مورد جام حذفی و شکست مقابل شاهین بوشهر بیان کرد: به هر حال در گذشته هم سایپا شرایط خوبی در جام حذفی نداشته و در مقابل شاهین هم سرمربی محترم تیم با توجه به مصدومانی که داشتیم، تشخیص داد بیشتر جوان ها را محک بزند.

به هر حال چون کار را دیر شروع کردیم و بازی های دوستانه نداشتیم، فکر می‌کنم در هفته های آینده بهتر می شویم. ضمن اینکه ما تغییرات زیادی هم داشته ایم و از تیم پارسال دو سه نفر مانده اند؛ بقیه بازیکنان تازه به فضای سایپا وارد شده اند. امیدوار هستیم. بازی های زیادی مانده و می‌دانیم که می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم.
او در مورد مصاف برابر شهرداری آستارا نیز صحبت کرد و درباره این بازی که در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول برگزار می شود، گفت: فکر می کنم شهرداری آستارا یکی از تیم‌های خوب امسال است. بازی خیلی سختی داریم. در آخرین تمرینات هم در چمن مصنوعی تمرین کردیم تا نسبت به شرایط بازی در سردارجنگل آشنا شویم. امیدوارم بتوانیم دست پر از زمین مسابقه خارج شویم. به هر حال در لیگ تمام بازی ها در لیگ یک سخت است، چون یا باید اول بشوی یا دوم. امیدوارم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در بازی های خانگی در استادیوم دستگردی هم نهایت استفاده را از شرایط میزبانی داشته باشیم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.