توقف سایپا در روز نمایش دلچسب شاگردان اخباری

توقف سایپا در روز نمایش دلچسب شاگردان اخباری
تیم فوتبال سایپا در حالی مقابل پارس جنوبی جم به تساوی بدون گل دست یافت، که در جریان بازی برتری قابل توجهی بر میهمان خود داشت.

به گزارش "روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا"، این دیدار که در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول برگزار شد، از همان ابتدا با برتری شاگردان سعید اخباری روی چمن یکدست ورزشگاه دستگردی اکباتان همراه بود و نارنجی‌پوشان پایتخت در نیمه اول چند فرصت گلزنی هم ایجاد کردند که هیچ کدامشان به هدف ننشست.
مهم ترین اتفاق بازی اما در نیمه اول در دقیقه 20 رخ داد؛ جایی که عادل داور مسابقه برخورد کاملا مشکوک دروازه‌بان پارس جنوبی جم و ایمان غلامی مهاجم سایپا در محوطه جریمه را خطای پنالتی تشخیص نداد و این موضوع اعتراض شدید نیمکت سایپا را به همراه داشت.

با شروع نیمه دوم تیم فوتبال سایپا که به شدت دنبال کسب امتیازات کامل این نبرد خانگی بود،  دامنه حملات خود را افزایش داد و چندین مرتبه تا آستانه فروپاشی دروازه تیم میهمان هم پیش رفت،  اما درنهایت در روزی که شاهد نمایش چشم‌نواز و امیدوارکننده‌ای‌ای شاگردان اخباری بودیم،

، بی‌دقتی در زدن ضربات آخر سبب شد تا دو امتیاز حساس این مسابقه خانگی از دست برود.

نارنجی‌پوشان با این تک امتیاز یازده امتیازی شدند، اما با توجه به تساوی ملوان و پیروزی قشقایی، فاصله با صدر همچنان هشت امتیاز باقی ماند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.