دیدار سفیر ایران در سنگال با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا

دیدار سفیر ایران در سنگال با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا

 

سفیر ایران در سنگال با حضور در باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا با مدیرعامل باشگاه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، دکتر محمدرضا دهشیری سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور سنگال با دکتر معصوم نجفیان عضو هیات مدیره گروه خودرو سازی سایپا، مهندس سیدمهدی حسینی پور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، دکتر باقریان عضو هیات مدیره باشگاه، بهنام ابوالقاسم پور عضو هیات مدیره و معاونت ورزش باشگاه و محمود فکری سرمربی تیم فوتبال سایپا دیدار و در خصوص مسائل مختلف بویژه فوتبال بحث و تبادل نظر کردند.
حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در داکار، در این دیدار باشگاه سایپا را یکی از باشگاههای موفق در حوزه بازیکن پروری دانست و ابراز امیدواری کرد با برنامه های در دست اقدام این باشگاه، به زودی سایپا در مدار موفقیت قرار خواهد گرفت.

مهندسی حسینی پور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور سفیر اظهار داشت: با توجه به پتانسیل بازیکنان باشگاه بزرگ سایپا قطعا فضای خوبی برای همکاری های دوجانبه وجود دارد.

گفتنی است تبادل دانش در حوزه باشگاه داری در حوزه فوتبال، شناسایی استعدادها در قاره آفریقا بویژه کشور سنگال، بررسی وضعیت انتقال بازیکن بین باشگاه سایپا و باشگاههای سنگال و ایجاد بستر فرهنگی ورزشی از جمله موارد مورد بحث در این نشست بود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.