عضو موظف هیئت مدیره و قائم مقام اقتصادی مدیر عامل باشگاه سایپا عنوان کرد:

علی رغم تلاش های عظیم جزیده توقعات باشگاه سایپا برآورده نشد

علی رغم تلاش های عظیم جزیده توقعات باشگاه سایپا برآورده نشد

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، دکتر محسن باقریان عضو هیأت مدیره شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در پی اظهارات عظیم جزیده سرمربی مستعفی پیشین تیم والیبال بزرگسالان سایپا واکنش نشان داد و گفت : همانگونه که می دانید انتخاب کادر فنی، سرمربی و بازیکنان تیم والیبال بزرگسالان در زمان مدیریت عامل و هیأت مدیره پیشین باشگاه صورت پذیرفته و همه ارکان تیم در آن زمان بسته شده است.

لذا فرصت ترمیم تیم و جایگزینی بازیکنان در زمان تصدی مدیریت فعلی باشگاه جناب آقای مهندس حسینی پور در ابتدای فصل فراهم نبوده، بنابراین باشگاه از تصمیم اتخاذ شده و استراتژی جوان گرایی تیم والیبال که در دوره مدیریت قبلی صورت پذیرفته است در حدّ توان حمایت کرده است. نتایج 7 هفته اول لیگ با هدایت جناب آقای دکتر نفرزاده دلچسب نبوده و تنها راهکار باشگاه در آن شرایط تغییر کادر فنی بوده است.

در هر صورت این تغییر در بهترین شرایط می توانست 20 الی 30% شرایط را بهبود ببخشد. بنابراین آقای جزیده هدایت تیم والیبال آقایان را از هفته هشتم لیگ بر عهده گرفتند و با اشراف کامل به شرایط تیم و بازیکنان باشگاه این چالش را پذیرفتند. علی رغم تلاش های فراوان ایشان از 18بازی، 15 شکست و 3 برد را در کارنامه خود ثبت نمودند.

تیم والیبال بزرگسالان سایپا متشکل از بازیکنان با تجربه و تعداد قابل توجهی از جوانان با انگیزه و دارای آتیه بودند که به اذعان بسیاری از کارشناسان والیبال، دست کم چهار تن از جوانان حال حاضر تیم کاندیدای پوشیدن تیم ملی در دو سال آینده خواهند بود.

این در حالیست که کادر فنی تحت سرپرستی آقای جزیده و با هدایت ایشان توفیق چشمگیری در ایجاد انگیزه و ارتباط موثر در تیم به خصوص جوانان حاضر نداشته به گونه ای که بازیکنان در برهه ای از لیگ از لحاظ روحی، روانی و ذهنی شرایط پرفشاری را تجربه نمودند که شواهد حاکی از احتمال بروز سندرم بیش تمرینی (OTS) بوده است.

در هفته های آخر درخواست استعفای آقای جزیده وصول شد و ایشان بارها به صورت حضوری نیز اصرار بر پذیرش استعفاء داشتند؛ بدیهی است تغییر سرمربی برای بار دوم می بایست با دقت نظر و بررسی فنی و تخصصی بیشتری صورت می پذیرفت. از طرفی علی رغم حرفه ای بودن لیگ والیبال، در زمان نیم فصل، بازیکن های زیادی در پست های متعدد وجود نداشته و عمده بازیکنان شایسته با تیم های دیگر قرارداد داشتند.

با این حال با نظر سرمربی دو بازیکن با تجربه و توانمند در نیم فصل به تیم اضافه شدند.استعفای آقای جزیده در شرایطی پذیرفته شد که مشاهدات و بررسی ها تکمیل و خود ایشان نیز اصرار داشتند که استعفایش را بپذیریم و این تصمیم باشگاه علی رغم اظهارات آقای جزیده کاملا سنجیده، درست و منطقی بود. عدم همراهی ایشان با تیم در بازی با رفسنجان تیر خلاصی برای پذیرش استعفای ایشان بوده و از طرفی فرصت محک مناسبی برای آقای فرشاد سعیدی بود. خوشبختانه با این تغییر، شرایط تیم و روند آماده سازی بازیکنان برای بازی پلی اوت به گونه ای رقم خورد که در بازی آخر جوانان ما موفق شدند با هدایت فرشاد سعیدی در برابر تیم قدرتمند و پنجم جدول لیگ، پاس گرگان پیروز شود.

سایپا باشگاه اخلاق مدار و بازیکن ساز است و ما از زحمات آقای دکتر نفرزاده و آقای جزیده صمیمانه قدردانیم. همان طوری که با آقای دکتر نفرزاده سال ها دوستی و رفاقت داشته و در فضای صمیمی و دوستانه نکاتی در جهت تقویت به یکدیگر منتقل می نماییم. با آقای جزیده علی رغم آشنایی کوتاه مدت، دوستی خوبی را تجربه نموده و در فرصت مناسب نکاتی را به ایشان خواهم گفت. امیدوارم با توجه به نتایج پلی اوت، سال آینده والیبال آقایان سایپا بسیار پر قدرت و با نشاط حضور یافته و جایگاه واقعی خود را که در شأن سایپا است احیا نمایند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.