استخراج طلا از اقیانوس استعداد

استخراج طلا از اقیانوس استعداد

تیم امید سایپا به دنبال تقویت خود برای حضور پرقدرت در ادامه رقابت‌های پیش رو در نیم فصل دوم با جذب دو بازیکن از تیم‌های پیکان و استقلال، گامی بلند برای رسیدن به اهداف خود برداشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، فوتبال پایه ما با وجود تمام کم لطفی‌ها و بی مهری‌ها و عدم توجه کافی مسئولان به این حوزه مهم و استراتژیک سرشار از استعدادهایی است که اگر کشف شوند باشگاه‌های سطح اول فوتبال ما از جذب بازیکنان گرانقیمت خارجی بی نیاز خواهد شد اما متأسفانه تا به امروز فوتبال پایه و استعدادهای درخشان این حوزه به علت دیده نشدن و عدم توجه کافی یا از فوتبال محو شده‌اند یا در لیگ‌های دسته دوم و سوم در حال گذران دوران افول خود هستند.

اما در همین اوضاع که استعدادهای جوان فوتبال ایران تشنه دیده شدن و فرصت حضور در یک باشگاه حرفه‌ای هستند باشگاه سایپا در رده امیدها با سرمربیگری مهدی توتونچی دست به کار بزرگی زده و علاوه بر نتایج خوب و قابل قبول موفق شده دو بازیکن بااستعداد و آینده دار فوتبال ایران را جذب کند. یکی از بازیکنان جذب شده توسط مهدی توتونچی، آرش هاشمی است که فصل قبل با درخشش خود از مهم‌ترین عوامل موفقیت و قهرمانی تیم پیکان در لیگ امیدهای تهران بوده و حتی در برهه‌ای نیز توسط رضا عنایتی مربی وقت پیکان به تیم بزرگسالان آن باشگاه فراخوانده شد و در لیگ بیست و سوم برای پیکان به میدان رفت اما سقوط پیکان به لیگ آزادگان این فرصت طلایی را از وی سلب کرد تا در این فصل نتواند در لیگ برتر شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارد.

همچنین احمدرضا خانی پدیده فصل گذشته جوانان استقلال و کاپیتان سابق امیدهای آبی‌پوشان پایتخت بازیکن با استعداد دیگری است که توسط توتونچی جذب شده و او نیز قطعا با پیراهن سایپا آینده درخشانی در فوتبال ایران دارد. به هر حال اکنون در باشگاه سایپا این فرصت برای بازیکنان بااستعداد جذب شده فراهم است که در تیمی با سابقه درخشان توانمندی خود را به نمایش بگذارند و بیش از قبل شانس دیده شدن و رسیدن به مدارج بالاتر را داشته باشند و شاید در آینده نزدیک همین بازیکنان با آتیه به عنوان ستاره‌های طلایی فوتبال ایران در سطح اول فوتبال کشور عرض اندام کنند. نام آنها را به خاطر بسپارید!

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.