تیم والیبال بانوان سایپا در اولین مصاف لیگ زیر ۲۰ سال تهران، امروز در سالن حجاب مقابل تیم پدیده خزانی به میدان رفت و توانست در دو ست پیاپی این دیدار را به سود خود خاتمه دهد.
به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ شاگردان معصومه سیدی در ست نخست با نتیجه ۲۵-۱۳ بر حریف خود غلبه کردند و در ست دوم با اقتدار هر چه بیشتر با نتیجه ۲۵-۸ دختران پدیده خزانی را به زانو در آوردند.
نام
ایمیل
وب سایت
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز