تبريک باشگاه سايپا به مناسبت روز جهاني ورزشي نويسان

تبريک باشگاه سايپا به مناسبت روز جهاني ورزشي نويسان

باشگاه سايپا در پيامي روز جهاني ورزشي نويسان را به رسانه‌هاي ورزشي و همه فعالان اين عرصه تبريک گفت.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ در متن اين پيام آمده است؛

امروز امر اطلاع رساني و انتقال درست اخبار ورزشي در عرصه داخلي و خارجي براي علاقه مندان به ورزش بخصوص قشر جوان بسيار با اهميت بوده و شکي نيست که اين عزيزان مي توانند با تحليل درست پيروزيها و شکست هاي ورزشي، گام بلندي براي ارتقاي ورزش بردارند.

روز جهاني ورزشي نويسان بهانه‌اي براي ياد کردن از تلاش‌هاي شبانه روزي عزيزاني است که با دلسوزي، صداقت و سلامت در حوزه رسانه‌اي عرصه مهم و جامعه سازي چون ورزش فعاليت دارند. عرصه‌اي که فرهنگ‌سازي، افتخارآفريني و سلامت جامعه در آن مبحثي تعيين کننده است و بي‌ترديد رسيدن به اهداف متعالي و رشد و پيشرفت در آن، بدون حمايت و هدايت رسانه‌هاي ورزشي امکان پذير نخواهد بود.

تلاش و کوشش آنها بر هيچ کس پوشيده نبوده و نيست و مطمئنا نمي توان نقش ارزنده آنان را در موفقيت هاي ورزشي ناديده گرفت. چه بسيار ورزشي نويساني که به هنگام پيروزي ورزشکاران ايران در کنار زمين در عين ارائه خبر اشک شوق مي ريختند و چه زماني که به هنگام باخت صادقانه گريستند. تلاش همه آنان براي ما ارزشمند و قابل تقدير بوده و مي باشد.

باشگاه سايپا ضمن تبريک روز جهاني ورزشي نويسان به اين عزيزان براي تمامي آنهايي که صادقانه و در سخت ترين شرايط در خدمت اطلاع رساني ورزش کشور بوده اند آرزوي موفقيت دارد.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.