سرمربي تيم فوتبال نوجوانان سايپا گفت: مطمئنا در آينده اي نه چندان دور، نام بسياري از بازيکنان تيم نوجوانان سايپا را در عرصه هاي ملي و بين المللي خواهيد شنيد.

" />

از عملکرد تک تک بازيکنانم راضي هستم

از عملکرد تک تک بازيکنانم راضي هستم

سرمربي تيم فوتبال نوجوانان سايپا گفت: مطمئنا در آينده اي نه چندان دور، نام بسياري از بازيکنان تيم نوجوانان سايپا را در عرصه هاي ملي و بين المللي خواهيد شنيد.


امير آندستا، سرمربي تيم فوتبال نوجوانان سايپا ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: از اينکه شاگردانم در ? هفته گذشته رقابتهاي ليگ تهران موفق به کسب ? پيروزي پياپي شده اند، خوشحالم و اميدوارم اين روند تا پايان ليگ و تداوم قهرماني اين تيم ادامه داشته باشد.
وي اضافه کرد: سطح مسابقات امسال به نسبت سالهاي گذشته بسيار افزايش پيدا کرده است و تيم هاي حاضر در اين ديدارها بسيار با تجربه تر از گذشته پا به عرصه رقابتها گذاشته اند. سايپا نيز با ترکيبي از بازيکناني که اکثرا سه سال است در اين رده سني حضور دارند و به خوبي با يکديگر متحد و منسجم هستند در اين ديدارها شرکت کرده است و تنها هدفش کسب چهارمين عنوان قهرماني پياپي در اين پيکارهاست.
سرمربي تيم فوتبال نوجوانان سايپا ادامه داد: تمام تلاش خود را به کار مي بنديم تا بتوانيم نوجوانان حاضر در اين تيم را با علم روز دنياي فوتبال آشنا کنيم، چرا که همين بازيکنان آينده ساز فوتبال کشور خواهند بود و پشتوانه سازي در اين رشته پرطرفدار از همين سن آغاز مي شود.
آندستا با اشاره به اينکه از عملکرد تک تک شاگردانش در ? هفته گذشته ليگ رضايت داشته است تصريح کرد: مطمئنا بعد از اين، نام بازيکناني همچون حسين نخودکار، پوريا تيموري، عليرضا اسدآبادي، عليرضا خدابخشي، محمد برزنوني، ارشيا برامکي و ابوالفضل عليرزاده را بيشتر خواهيد شنيد. اينها بازيکناني هستند که پتانسيل و توانمندي حضور در رده هاي سني بالاتر را دارند و در آينده اي نه چندان دور ملي پوش اين کشور خواهند شد.
وي در خاتمه خاطر نشان کرد: باشگاه سايپا در امر تيم داري در رده هاي سني پايه هميشه پيشرو بوده است و سهم خود را براي پشتوانه سازي ملي به فوتبال کشور ايفا مي کند. اميدوارم ساير باشگاه ها نيز با الگو قرارداد باشگاه سايپا بتوانند در مسير پرورش بازيکنان نوجوان و آموزش فوتبال اصولي و حرفه اي به اين رده سني گام هاي بلندي در مسير آينده سازي فوتبال کشور بردارند.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.