سرمربي تيم فوتبال سايپا تأکيد کرد، تيمش يک بازي حساس و مهمي مقابل صنعت نفت آبادان پيش رو دارد و با همدلي و رفاقت بازيکن‌سالاري پيش نخواهد آمد.

" />

علي دايي: با همدلي و رفاقت بازيکن‌سالاري ايجاد نمي شود

علي دايي: با همدلي و رفاقت بازيکن‌سالاري ايجاد نمي شود

سرمربي تيم فوتبال سايپا تأکيد کرد، تيمش يک بازي حساس و مهمي مقابل صنعت نفت آبادان پيش رو دارد و با همدلي و رفاقت بازيکن‌سالاري پيش نخواهد آمد.


به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا، علي دايي در نشست خبري پيش از بازي سايپا – صنعت نفت آبادان، گفت: فردا يک بازي حساس و مهم داريم و صنعت نفت کادر فني و بازيکنان موفقي دارد. اين تيم در ديدار قبلي هم خوب بازي کرده و نتيجه گرفته است. فردا مقابل اين تيم نبايد اشتباه کنيم.
وي ادامه داد: در اين هفته تمرينات خوبي داشتيم و به خوبي براي ديدار با صنعت نفت تلاش کرديم و قطعا براي کسب ? امتياز به ميدان مي‌رويم. اميدوارم با ارائه يک بازي هوشمندانه و خوب ضمن کسب پيروزي خود را به رتبه‌هاي بالاي جدول برسانيم. بازيکنان سايپا در اين دو ماه که من با آنها کار کردم به خوبي تلاش کردند و اميدوارم خدا نيز به ما لطف کند تا مزد زحماتمان را دريافت کنيم.
سرمربي سايپا درخصوص بازيکنان مصدوم و محروم اين تيم براي ديدار با صنعت نفت خاطر نشان کرد: بازيکن محروم نداريم اما دانيال ماهيني، محمد دانشگر و مهدي ترابي مصدوم هستند و روز گذشته نيز با ما تمرين نکردند در حال حاضر اين نفرات زير نظر کادر پزشکي تحت مداوا هستند و اميدوارم به ديدار فردا برسند.
دايي در خصوص ميانگين سني تيم سايپا اظهار داشت: من قبول دارم ميانگين سني تيم سايپا پايين است اما در کنار بازيکنان جوان در تيم ما بازيکنان باتجربه نيز حضور دارند. بازيکنان جوان ما در عين جواني سابقه بازي در تيم‌هاي جوانان و اميد را در کارنامه خود دارند و من خيلي روي آنها حساب مي‌کنم ضمن اينکه همانطور که گفتم در کنار اين جوانان بازيکنان با تجربه ما به آنها کمک خواهند کرد. سايپا در اين فصل ترکيبي از بازيکنان جوان و با تجربه است و مطمئنا اين تلفيق به ما کمک خواهد کرد.
وي در پاسخ به اين سوال که اگر بازيکنان جوان ظرفيت لازم را نداشته باشند شاهد بازيکن‌سالاري خواهيم بود گفت: نبايد بازيکنان جوان را تنها در يک بعد نگاه کنيم اگر اين جوانان در همه ابعاد بررسي شوند توان رسيدن به جايگاههاي بالاتر را خواهند داشت. استفاده از ظرفيت بازيکنان جوان مغاير با بازيکن‌سالاري نيست و من نشان دادم با وجود اعتقاد به بازيکنان جوان اگر بازيکن باتجربه هم آماده‌تر باشد از آن خوب استفاده مي‌کنم. در خصوص بازيکنان جوان تنها به يک بعد آنها نگاه نمي‌کنم و فقط اينکه اين بازيکن از لحاظ فني در شرايط خوبي قرار داشته باشد به او ميدان نمي‌دهم. در ساليان گذشته بازيکن جوان خوبي در تيم من حضور داشت که از نظر فني در سطح عالي بود اما در حال حاضر در فوتبال ما وجود خارجي ندارد. در بعد فني اگر ما به اين بازيکنان تمرين مي‌دهيم و از استعدادهاي مادرزادي آنها استفاده مي‌کنيم بايد چيزهاي ديگري نيز به اين جوانان ياد بدهيم. نقش مربي فقط اين نيست که در حوزه فني روي بازيکن کار کند و وظيفه سنگين‌تر او در مباحث آموزشي و اجتماعي خواهد بود تا به اين جوانان آگاهي‌هاي لازم را بدهد.
سرمربي سايپا تاکيد کرد: در تيم سايپا از بازيکن ?? ساله تا بازيکن سي و اندي ساله در کنار هم تمرين مي‌کنند و قطعا بازيکن ?? ساله تجربه من با ?-?? سال را ندارد اين وظيفه من است تا به او کمک و ديد او را باز کنم اما به خود او نيز بستگي دارد که مسائل مطرح شده را قبول کند تا به پيشرفتش ادامه بدهد. اين بازيکنان بايد بدانند نبايد مانند برخي بازيکنان جواني باشند که در مقاطعي توانايي خود را نشان دادند و در حال حاضر در فوتبال حضور ندارند و از سرنوشت آنها مسائل زيادي را ياد بگيرند.
دايي خاطرنشان کرد: در تيم ما اگر بهترين بازيکن که ??? گل براي ما به ثمر مي‌رساند، برخلاف جريان حرکت کند از تيم کنار گذاشته مي‌شود. در تيم ما کوچک و بزرگ جايگاه خود را دارند و کادر فني تلاش مي‌کند به آنها کمک کند اگر تيم نفت سال گذشته را بررسي کنيم متوجه مي‌شويم احترام و دوستي در‌ آن تيم دوطرفه بود که باعث شد آن نتايج خوب را کسب کنيم. اگر ما با هم نبوديم و کسي خلاف جريان حرکت کرده بود که اين اتفاق نيز افتاد و در پايان فصل آن بازيکن با ما نبود به اين موفقيت‌ها نمي‌رسيديم. من در خدمت بازيکناني که با اهداف تيم همراه و همسو باشند خواهم بود و مطمئن باشيد با همدلي و رفاقت بازيکن‌سالاري پيش نخواهد آمد.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.